منوی سایت

چرا بهسامان 10؟



این نرم افزار بسیار بیشتر از رقبای ما در زمینه تناسب سازی و تعامل بین  داوطلبین و آموزشگاه واساتیدووالدینشان عمل می کند. این پلتفرم دارای ویژگی های صدور صورتحساب ، سازماندهی و گزارش دهی کافی است که شما واقعاً می توانید از آن برای سازماندهی بخش های تجاری مدرسه از قبیل پرداخت های آنلاین از درگاه های بانکی که به سامانه متصل می باشد و پرداخت ها به روش های مختلف مثل چک ،قسط،ضمانت ،کارتخوان وگزارش گیری های کامل از این اطلاعات در سال های مختلف تحصیلی هر داوطلب و ارتباط همیشگی  با مشتریان خود همراه با پنل پیامکی که سیستم در اختیار شما میگذارداستفاده کنید. ویژگی هایی مانند پنل شخصی داوطلب ، ارسال پیام کوتاه به والدین ، ارسال کارنامه ،ارزشیابی نمرات  ، اقدامات دسته جمعی مثل اختصاص گروهی کلاس ارائه بسته های آموزشی و کلاس های خصوصی ، فیلتر کردن پیشرفته و صورتحساب خودکار بدون دردسر، می تواند کار شما  را ازپیش ببرد!

من بدون تردید و قاطعانه این سرویس رابه همه شما مدیران آموزشگاها  توصیه می کنم!زیرا سال ها تجربه با طیف های مختلف آموزشگاهی در سراسر کشور، که از سیستم بهسامان 10استفاده میکنند و موفقیت های که در تحقق این ارتباط و جذب مشتریان بیشتربا استفاده از نرم افزار مدیریت آموزشگاهی داشته اند. ما را به نتیجه استفاده از این سیستم در عصر کنونی گستردگی ارتباطات می رساند.


این نرم افزار به والدین  و اساتید و دانش اموزان شما اجازه می دهدتا ارتباط آموزشی و یادگیری خود را  دریک بستر یکپارچه حس کنند ! بیاد داشته باشید پاسخ سریع و تعاملات پشتیبانی فناوری از طریق عملکرد نرم افزارهای مدیریت آموزشی همیشه مفید و کاملاً شفاف بوده است.که سیستم بهسامان 10در به روز رسانی جدید خود کاملان به این تعامل و ارتباط یکپارچه اهمیت بسیار فراوانی داده است این نکته خیلی مهمی است که مارا از رقبایمان متمایز می کند زیرا در زمان کنونی و دورشدن دانش آموزان از محیط های واقعی آموزش

این نیاز روانی خیلی مهمی برای دانش پذیر و جامعه هست که بتواند از محیط یادگیری و سیستمی که عضوء آن شده است بتواند بالاترین میزان یادگیری و تعامل با گروه تحصیلی خود را حفظ کند.




21 فروردين , 1400