منوی سایت

اهداف آزمون آنلاین بهسامان 10

محبوبیت آزمون آنلاین در دنیای آمیخته با تکنولوژی های روز بیشتر از همیشه شده است. از جمله اهدافی که نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان 10در پلتفرم آزمون آنلاین دنبال می کند اولین و ابتدایی ترین آن کاربر پسند بودن آن است که البته اهمیت خودش را دارد ،زیرا دانش آموز و استاد و شرکت کننده اولین ویژگی که به چشمش میاید ظاهر نرم افزار است زیرا اگر ظاهر دلخواه را فراهم نکند از آن گریزان می شوند و به سمت نرم افزار دیگری خواهند رفت. پس ظاهر نرم افزار مدیریت آزمون آنلاین اهمیت فراونی دارد که ما در اینجا سعی کردیم با متخصصین و طراحان خود ظاهری زیبا و جذاب را فرهم کنیم بعد از آن رسپانسیو بودن نرم افزار آزمون آنلاین بهسامان 10 میباشد .این یعنی نرم افزار به راحتی با طراحی زیبای خود قابلیت نمایش در موبایل را به شما می دهد .که با استفاده از این امتیاز شما می توانید در هر زمان و هر مکان آزمون آنلاین خود را مدیریت کنید. و داوطلبین نیز به راحتی می توانند آزمون خود را برگزار کنند پس با نرم افزار آزمون آنلاین بهسامان 10 با کاغذ بازی برای همیشه خداحافظی کنید .دیگروقت آن رسیده است که به جای مدیریت های سنتی و دستی جایگزینی هوشمند و دیجیتال و هوشمند و پرکاربرد فراهم کنید بهسامان 10مدیریتی بهینه ، ساده و پر سرعتی را با توجه به سال ها تجربه در اختیار شما قرار خواهد داد.

با نرم افزار آزمون آنلاین بهسامان 10سوال های خود را به هر صورت که بخواهید چه تشریحی چند گزینه ای به شما میدهد. تا کاربران خود را به صورت گروهی و دسته جمعی و یا کلاسی مورد ارزیابی قرار دهید افراد می توانند همراه با نام کاربری و رمزی که سیستم در اختیارشان قرار می دهد آزمون را به راحتی برگزار کنند.

سیستم به صورت خودکار پاسخ های آزمون را محاسبه میکند و نتایج را به صورت دقیق در اختیار داوطلب و استاد قرار می دهد در آخر حتی می توانید گزارش نموداری و کاملی از عملکرد ارزشیابی نمرات داوطلبین هر گروه و کلاس داشته باشید.و کارنامه داوطلبین را برای آن ها ارسال کنید.

نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان 10همه نیاز های مدارس و معلمین و شرکت کننده هارا برای برگزاری امتحانات به صورت یکپارچه و آنلاین در اختیار شما قرار میدهد.

با بهسامان 10به روز باشید



5 بهمن , 1399