منوی سایت

امکانات مفید نرم افزار بهسامان برای مجازی شدن آموزشگاه

نرم افزار آموزشگاه بهسامان کاملا مجازی میباشد 

نرم افزار آموزشگاه بهسامان طی 12سال فعالیت خود به تدریج امکاناتی را طراحی کرده که این اجازه را به مجموعه های آموزشی می دهد که برخی از فعالیت های خود را به صورت مجازی ارائه کنند. نرم افزار بهسامان اولین نرم افزار تحت وب مدیریت آموزش در کشور که پیشرو در این زمینه همه فرآیند های مربوط به مدیریت آموزش را به صورت پرتال می نماید. طی چند سال اخیر بهسامان بصورت گسترده امکاناتی را فراهم نموده که تمامی امور ثبت نام ،خرید خدمات و کالا آزمون و تحصیل بصورت مجازی و آنلاین صورت گیرد.

داوطلب از ابتدا می تواند با خرید دوره (کلاس آنلاین) بصورت آنلاین وارد پنل شخصی خود شود سپس می تواند به کلاس های خریداری شده دسترسی داشته باشد 

نرم افزار بهسامان به پلتفرم های برگزاری کلاس آنلاین  مانند ادوبی کانکت و (big blue button)bbb متصل است که قادر است بصورت یکپارچه باهم عمل کنند.

نرم افزار بهسامان قادر است جلسه های کلاس های آنلاین را بصورت ضبط شده و دسته بندی شده در پنل شخصی داوطلب ارائه کند .فیلم های ضبط شده می تواند بصورت استریم (stream) و غیر قابل دانلود در اختیار داوطلب قرار گیرد.

در هنگام پخش فیلم ها امکان قرار دادن اطلاعات کسی که دارد آن را مشاهده می کند وجود دارد ،یکی از امکانات کاربردی دیگر سامانه آزمون آنلاین است که می تواند سطح آموزشی فرد را بسنجد.

در نرم افزار مدیریت آموزشگاه امکان ارتباط تامل داوطلب با آموزشگاه و اساتید را فراهم می کند .در نتیجه نرم افزار بهسامان بصورت کامل می تواند تمام نیازهای که مجموعه های آموزشی برای تبدیل شدن به آموزشگاه مجازی را دارند برطرف کند .این سطح از امکانات شمارا در سطح بهترین مجموعه های آموزشی قرار می دهد به این دلیل که تمامی خدمات در همه دستگاهای ارتباطی و رایانه ای با هرنوع و هر اندازه ای قابلیت ارائه دارد.




6 دی , 1399