منوی سایت

بهسامان 10 به بازار آمد

نرم افزار مدیریت آموزشگاه بیش از یک دهه است که فعالیت خود را در حوزه آموزش شروع کرده این شروع با توسعه پیوسته نرم افزار بهسامان همراه بود. به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی های تحت وب  و سمت کاربر (Client Side) زمان آن رسید که تغییرات اساسی در پلتفرم بهسامان ایجاد گردد و از این رو تیم فنی بهسامان از سال 98 شروع به مطالعه و نیازسنجی برای طراحی یک نرم افزار بهتر نمود که پس از 8 ماه توانستیم نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان را ارتقاء دهیم.

 از این رو پس از ده سال از تولید نسخه اولیه نرم افزار بهسامان برآن شدیم که اسم محصول جدید را بهسامان 10 انتخاب نماییم. در بهسامان 10 سعی شده که سرعت و عملکرد بالاتری نسبت به نرم افزار قبلی داشته باشد و با توجه به نیازهای روز افزون به استفاده از گوشی های هوشمند کاملا سازگار با این نوع دستگاه تولید گشته است.

بهسامان 10 شامل قسمت های بیشتری نسبت به نسخه قبلی است که از جمله می توان به ماژول crm (مدیریت مشتریان) اشاره کرد که بسیاری از امور پیگیری و پاسخگویی به مشتریان را شامل می شود. 

در بهسامان 10 قسمت هایی مانند مدیریت تقویم و جلسات، مدیریت کارهای شخصی و همینطور مدیریت پروژه نیز قرارداده شده است. 

ما با در نظر گرفتن نیازهای جدید قابلیت آموزش مجازی را در بهسامان 10 قرار دادیم که شامل فروش محصولات آموزش الکترونیکی نیز می گردد، قابلیت پخش فیلم به صورت استریم (stream) و غیر قابل دانلود را فراهم کردیم.

در بهسامان 10 نرم افزار آزمون پیشرفته قرار دارد که می تواند با بانک سوال به صورت یکپارچه کار کند انواع سوال ها در نرم افزار آزمون قبالیت تعریف دارد و با این نرم افزار میتوان انواع آزمون های ماک برای مثالTOEFL,IELTS,PTE)) را به صورت آنلاین برگزار کند.

 بهسامان 10 یک نرم افزار کاملا به روز و پیشرفته می باشد که می تواند تمامی نیازهای مراکز آموزشی و مدارس را به صورت گسترده پوشش دهد . امکانات بهسامان 10 به صورت اختصاصی می باشد و خیلی از این امکانات نمونه ای از آن وجود ندارد.

نرم افزار بهسامان 10 گام های نخست را با قدرت برداشته و امیدواریم با همکاری شما مشتریان عزیز این نرم افزار روز به روز بهتر و قدرتمندتر از همیشه شود .



3 دی , 1399