منوی سایت

معرفی امکانات جدید محصولات بهسامان

تنوع مشتریان در استفاده از نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان موجب گردید که نرم افزار مدیریت آموزش یا آموزشگاه بهسامان به امکانات ویژه ای دست یابد.
امروزه علاوه بر مراکز آموزشی شامل (دانشگاه ها ، آموزشگاه ها) نهادها ، فدراسیون ها و شرکت های بزرگ نیز از نرم افزار مدیریت آموزش بهسامان استفاده می کنند به نحوی که تمام فرآیندهای مورد نیاز برای مدیریت سطح آموزشی کارکنان شان با استفاده از این نرم افزار تحت پوشش قرار می گیرد.
امکانات افزوده شده به نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان به ترتیب زیر می باشد:
1- مدیریت روال کاری (WorkFlow) : این ماژول امکان مدیریت چرخه های کاری را در هر زمینه ای برای مجموعه آموزشی فراهم می کند.
2- اتصال با VOIP : امروزه سازمان ها و مراکز آموزشی بزرگ برای کاهش هزینه های ارتباط داخلی خود در شعبه های گوناگون رو به این تکنولوژی برده اند که نرم افزار آموزشگاه بهسامان می تواند تماس های ورودی و خروجی از این سیستم را مدیریت کند.
3- تماشای کلاس : این ماژول می تواند برای اهداف مختلفی به کار گرفته شود. برای نمونه مشاهده ناظران از سطح کیفی و آموزشی استاد و یا مشاهده کلاس از خانه توسط دانش پذیران و یا حتی آموزشی از راه دور.
4- آزمون جامع : این ماژول که خود یک سیستم کامل نیز می باشد توانایی آزمون های جامع و آزمون آنلاین جامع را دارا می باشد. عبارت آزمون جامع برای آزمون هایی بکار می رود که فاکتورهایی مانند ضریب ، تعداد سوال از چندین درس ، نمره خام ، رشته های مختلف ، تراز و غیره باید در ایجاد و نمایش کارنامه استفاده شود.
این امکانات و امکانات بسیاری دیگر موجب  شده است که نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان به عنوان برترین  و جامع ترین نرم افزار در حوزه مدیریت آموزش معرفی شود.
 

6 آذر , 1394