منوی سایت

طراحی نرم افزارهای اندروید

اندروید چیست؟

اندروید    (Android)  سیستم عامل محبوبی است که توسط گوگل طراحی و پیاده سازی و همچنین توسعه داده می شود.محبوبیت اندروید نه تنها در ایران بلکه در کلا دنیا بسیار زیاد است.سادگی کار کردن و همچنین انعطاف پذیری بسیار بالای این سیستم عامل باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد.
یکی از دلایلی محبوبیت این سیستم عامل، منبع باز بودن آن است (Open Source) . همین امر سبب شده تا هرکسی بتواند برای اندروید برنامه تولید بکند.

 

چرا نیاز اپلیکشن داریم؟

 
این روزها اکثر افراد جامعه تلفن های هوشمند دارند.شما برای معرفی محصول و یا کسب و کار خود به دیگران از چه راه هایی استفاده میکنید؟ ممکن از تبلیغات تلویزیونی ( که هزینه بسیار بالایی دارد) و یا تبلیغاتی که در سطح شهر وجود دارند استفاده کنید.اما تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که برای کسب و کار خود یک برنامه اندروید داشته باشید و از طریق این نرم افزار با مشتریان خود و یا افراد عادی جامعه در ارتباط باشید؟
اینجاست که به این نتیجه میرسیم با یک هزینه اولیه به کسب و کار خود را رونق دهید.

 

برای شروع باید چه کارهایی انجام دهید؟

شما فقط کافی است نیاز های خود را بشناسید.منظور ما از نیاز چیست؟با ذکر یک مثال این مورد را شرح می دهیم.فرض کنید شما صاحب یک رستوران هستید و می خواهید یک اپلیکیشن اندروید برای رستوران خود داشته باشید.مثلا می خواهید لیستی از غذاهای خود را که در روز های مختلف به مشتری ارائه میدهید را درون نرم افزار همراه با قیمت درج کنید و یا از مشتری خود درباره کیفیت غذا نظر سنجی کنید.حتی می توانید کاری کنید که بوسیله ی این نرم افزار مشتری شما از بیرون سفارش غذا ی خود را ثبت کند و زمانی که وارد رستوارن می شود دیگر معطل آماده شدن غذایش نباشد.همه ی این مواردی که ذکر کردیم جزء نیاز های شما می باشد.شما به عنوان صاحب کسب و کار نیاز های خود را روی کاغذ نوشته و بعد از آن کافی است با شرکت ما تماس بگیرید.
بعد از تماس گرفتن کارشناسان ما نیاز هایتان را یادداشت کرده و شما را بیشتر راهنمایی می کنند .به عنوان مثال ممکن است از سمت ما پیشنهاداتی ارائه شود که به ذهن شما خطور نکرده باشد و باعث شود کسب و کار شما رونق بیشتری پیدا نماید.

 

برآورد هزینه و زمان

بعد از اینکه نیاز های شما مشخص شد،کارشناسان ما تحلیل نرم افزار را انجام می دهند و بر اساس امکاناتی که در نرم افزار قرار است گنجانده شود،هزینه وزمان انجام  آن را محاسبه کرده و به شما اطلاع می دهند.در صورت تمایل شما استارت پروژه زده خواهد شد و در زمان مشخص پروژه به شما تحویل داده می شود.
 

ویژگی های تیم اندروید نویسی بهسامان

شرکت بهسامان با در دست داشتن تیمی قدرتمند هم در زمینه ی برنامه نویسی و هم در زمینه ی گرافیک،نرم افزارهای قدرتمندی تولید می کند.بهینه بودن یک نرم افزار جزء فاکتور های اصلی آن می باشد.حجم مناسب،سرعت بالا در هنگام کار کردن با نرم افزار است که مشتری را ترغیب می کند تا از اپلیکیشن شما استفاده نماید.خوشبختانه با تجربه ای که شرکت بهسامان در این زمینه دارد نرم افزار های با کیفیتی تولید و عرضه می کند.
 

مواردی که بهسامان را از دیگر شرکت ها متمایز میکند

  • کد نویسی قدرتمند
  • طراحی رابط کاربری زیبا و کاربرپسند
  • سازگاری نرم افزار های تولید شده با دستگاه های مختلف اعم از تلبت،موبایل و ...
  • حجم کم نرم افزار و سرعت اجرای بالا
  • پشتیبانی قوی
  • هزینه مناسب
  • انجام پروژه از راه دور
  • تیم برنامه نویسی قدرتمند

18 تير , 1394