منوی سایت

ویندوز 10

بسیاری از علاقه‌مندان ویندوز بی‌صبرانه در انتظار عرضه‌ی رسمی ویندوز 10 هستند. نسخه‌ای که وعده ویژگی‌های جالبی در آن داده شده است. حالا مایکروسافت درصدد است تا به معرفی دقیق ویژگی‌های ویندوز 10 طی مراسمی در اواخر ماه ژانویه بپردازد
در حالی که مایکروسافت تصمیم دارد تا در اوایل ماه ژانویه در Consumer Electronics Show حضور داشته باشد، منابع خبری نزدیک به این شرکت اعلام کرده‌اند که ردموندی‌ها در یک نشست خبری جداگانه در اواخر ماه ژانویه پیش‌نمایش ویندوز 10 را برای مشتریان رونمایی خواهد کرد. پیش از این ردموندی‌ها اعلام کرده بودند که در اوایل سال 2015 در مورد جزئیات ویژگی‌های ویندوز 10 برای مشتریان توضیح خواهند داد که حالا به نظر می‌رسد این شرکت به وعده خود عمل خواهد کرد.
اولین معرفی ویندوز 10 در مراسم کوتاهی در شهر سن‌فرانسیسکو انجام شد و کمتر از یک ساعت طول کشید. اما به نظر می‌رسد این بار مایکروسافت قصد دارد تا به معرفی دقیق ویندوز 10 بپردازد. البته ویژگی‌های زیادی هست که مایکروسافت می‌تواند راجع به آنها صحبت کند از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به رابط کاربری لمسی جدید ویندوز 10 که از آن با نام Continuum یاد می‌شود، اشاره کرد. همچنین مایکروسافت در مورد برنامه‌هایش برای ویندوزفون و تبلت نیز صحبت خواهد کرد و البته انتظار می‌رود توضیحاتی در مورد بروزرسانی‌های داشبورد ایکس‌باکس وان هم در این نشست ارائه شود.
ویندوز 10 طوری طراحی شده تا در ابزارهای مختلف شامل PC، تبلت، گوشی‌های هوشمند و البته ایکس باکس وان مورد استفاده قرار گیرد. بدون تردید طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد جزییات این رویداد مایکروسافت منتشر خواهد شد.


11 آذر , 1393