منوی سایت

نرم افزار شبیه ساز برگزای آزمون آیلتس بهسامان

نرم افزار شبیه ساز برگزای آزمون آیلتس بهسامان


 آزمون آیلتس به معنای ساختار ارزش یابی زبان انگلیسی است .این آزمون یکی از مهمترین آزمون های انگلیسی در حال حاضردنیاست که در کشورما ایران هم برگزار می شود .


 آیلتس چیست ؟

نتایج این آزمون می تواند درب های بسیاری را به روی متقاضیان باز کند ،از فرصت های تحصیلی در دانشگاه های معتبر گرفته تا مهاجرت و یافتن شغل در کشور های انگلیسی زبان به همین دلیل آمادگی  برای این آزمون از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بسیاری از افراد وقت و منابع زیادی را صرف آماده شدن برای آن می کنند.

 انواع مدرک آیلتس و کاربرد های هرکدام ؟

در حال حاضر، سه نوع آزمون آیلتس در دنیا برگزار می‌شود: آیلتس آکادمیک (Academic IELTS)، آیلتس جنرال (General IELTS) و آیلتس لایف اسکیلز (IELTS Life Skills). هر یک از این سه مورد تفاوت ها و ویژگی‌های خود را داشته که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.


آیلتس آکادمیک (Academic IELTS)

واژه آکادمیک در زبان انگلیسی یعنی “دانشگاهی” یا “مرتبط با آموزش”. همان طور که از نام پیداست، آیلتس آکادمیک به درد افرادی می‌خورد که می‌خواهند در برنامه‌های آموزشی به زبان انگلیسی شرکت کرده یا در دانشگاه‌ها و موسسات علمی انگلیسی زبان تحصیل کنند. رشته تحصیلی یا تخصص شما چه پزشکی باشد، چه حقوق، چه مهندسی یا هر چیز دیگر، آیلتس مورد نیاز شما آیلتس آکادمیک است.


آیلتس جنرال (General IELTS)

آیلتس جنرال را کسانی باید بدهند که برای مهاجرت نیاز به ورود به فضاهای دانشگاهی یا علمی را نداشته و می خواهند از زبان انگلیسی برای کارهای روزمره خود در محیط‌های کاری نه چندان تخصصی استفاده کنند. همچنین کودکان و نوجوانانی که قصد ورود به مدارس انگلیسی زبان را دارند، نیازی به گرفتن آیلتس آکادمیک نداشته و شرکت در ماژول جنرال آزمون آیلتس برایشان کافی است.


آیلتس لایف اسکیلز (IELTS Life  Skills)

آزمون آیلتس لایف اسکیلز آن نوع کم کاربردتر و کمتر شناخته شده آیلتس بوده که برای افرادی که قصد مهاجرت به انگلستان و گرفتن ویزای این کشور را دارند ساخته شده است. بر خلاف فرم‌های جنرال و آکادمیک، آیلتس لایف اسکیلز کاری به مهارت های نوشتن (Writing) و خواندن (Reading) شما نداشته و فقط شامل دو بخش گفتگو (Speaking) و گوش کردن (Listening) می‌شود.


در اینجا خبری از نمره 1 تا 9 هم نیست و فقط به شخص امتیاز A1 (برای همسر یا فرزندان متقاضیان مهاجرت) و B1 (برای گرفتن اقامت دائم اعضای خانواده) داده می‌شود. پیداست که این نوع آیلتس سطج پایین‌تر و بسیار آسان‌تری داشته و فقط توانایی شما در صحبت های روزمره را می‌سنجد. آیلنس لایف اسکیلز به درد افرادی می‌خورد که بدون اهداف خاص کاری یا تحصیلی فقط قصد پیوستن به اعضای خانواده شان در انگلستان را دارند.



 علت ارزشمند بودن آزمون های آیلتس در چیست ؟

ارزش این آزمون ها به این علت است که معیار معتبری می باشد جهت سنجش دانش زبان انگلیسی کسانی که می خواهند در کشور های انگلیسی زبان درس بخوانند و کار و مهاجرت کنند 

 آزمون آیلتس توسط چه کشوری برگزار می شود ؟

آزمون معتبر و بین المللی آیلتس با همکاری مشترک دانشگاه کمبریج ،کنسولگری انگلستان و سازمان ldp استرالیا برگزار می شود . این امتحان از معتبر ترین استاندارد های بین المللی جهت سنجش سطح زبان انگلیسی داوطلبین است که در آن چهار توانایی :

reding 

speaking 

listening

writing 

را مورد ارزیابی قرار می دهد .جهت مهاجرت به بسیاری از کشورها داشتن مدرک IELTS الزامی است . شرکت کنندگان در آزمون به طیف وسیعی از سوالات بسیار ساده تا مشکل پاسخ می دهند .

نمره هربخش از امتحان بین صفر تا 9 می باشد ونمره کلی امتحان با معدل گیری از نمره 4 بخش امتحان محاسبه می گردد. 

هر دانشگاه برای پذیرش متقاضیان حداقل نمره  ای را مشخص می کند که اکثرآن ها به نمره کلی 6/5 نیاز دارند .

تا اینجا با آزمون آیلتس و نحوه برگزاری آن  آشنا شدید در ادامه مقاله شما را با اولین نرم افزار شبیه ساز برگزاری آزمون آیلتس در ایران آشنا می کنیم .

 نرم افزاز جامع و منعطف بهسامان آیلتس 

با بهسامان آیلتس می توانید با کیفیت ترین آزمون های آیلتس را ارائه دهید  از جمله امکانانت این نرم افزار که توسط بزرگترین آموزشگاهای کشور در زمینه مهاجرت و برگزاری آزمون ها هستند آزمون های 

ایلتس خودرا توسط بهسامان آیلتس که نرم افزاری باکیفیت امتحان شده می باشد که ساخت آن وقت و هزینه بسیاری برده است.

ویژگی های آیلتس بهسامان :

 تمامی منابع مورد نیاز جهت آماده سازی آزمون آیلتس در یک نقطه را برای شرکت کنندگان فراهم می کند.

 از نظرامنیت  و بهینه سازی تمامی موارد مربوط از جمله فعال بودن اسپل چک به همراه قابلیت شمارش کلمات را در اختیار داشته است .

 می توانید برای مهارت های reding-writing-speaking-listening را مورد ارزیابی قراردهید و آزمون طراحی کنید

 پکیج آزمون ها را با مدل های مختلف ارائه دهید

 کارنامه تحلیلی ارئه دهید 

 با نرم افزار آیلتس بهسامان می توانید جامع ترین و قابل انعطاف ترین آزمون هارا با خیال راحت برگزارکنید، این نرم افزاربا قابلیت های از جمله منعطف بودن آن به صورتی که در همه برنامه های ویندوز و اندروید و ios  امکان برگزاری در آن وجود دارد .و همین قابلیت برگزاری آزمون با بیش از 20 هزار داوطلب به صورت همزمان در آن وجود دارد و همچنین می تواند با تعداد آزمون های دلخواه آن را برگزار کند.


19 تير , 1403