منوی سایت

محاسبه حقوق و دستمزد اساتید

محاسبه حقوق و دستمزد اساتید

محاسبه حقوق و دستمزد اساتید 



در نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان امکانی فراهم شده است که بتوانید جلسات و ساعت های استاد را با توجه به کلاس های که برداشته تعیین دستمزد کنید و سیستم اتوماتیک حقوق و دستمزد استاد را محاسبه می کند .وشما می توانید به راحتی حقوق استاد را پرداخت نمایید .استاد هایی که هنوز پرداختی آن ها توسط سیستم انجام نشده باشد در لیست انتظار قرار می گیرند و مابقی در لیست محا سبه شده ها قرار می گیرند .در این سیستم حق التدریس استاد و کارکنان موسسه بر اساس نوع قرارداد به صورت اتوماتیک توسط سیستم محاسبه می شود .و به شما خروجی بانک و گزارش از نوع و نحوه پرداخت  داده می شود .سیستم کلاس های اجرا شده توسط استاد را به شما نشان می دهد .و امکان ثبت پرداختی  استاد چه برای کلاس خصوصی چه برای کلاس گروهی توسط سیستم مشخص می باشد .

علاوه بر این شما می توانید در این سامانه پاداش و کسورات استاد را نیز مشخص نمایید.وضعیت پرداخت ها به صورت پیش فرض در سامانه وجود دارد تا با انتخاب کردن آن بتوانید به راحتی فیلتری ازجستجو دریافت کنید و به گزارش مورد نظر دستیابی داشته باشید وضعیت ها شامل حقوق محاسبه شده ،منتظر محاسبه  و حقوق پرداخت شده می با شد .در کنار محاسبه حقوق استاد میتوانید اطلاعات دقیق تری از استاد به دست آورد.که شامل :تاریخ تولد ،شماره همراه و.. می باشد . نرم افزارحقوق و دستمزد اساتید بهسامان با کاهش خطا و پرداخت به موقع حقوق و تسهیلات کارکنان تاثیر به سزایی در بهبود بهروری و افزایش اعتماد و رضایت پرسنل دارد . این زیر سیستم هوشمند با در نظر گرقتن کلاس های برداشتی استاد ، کسورات و اضافات می تواند به راحتی در آمد کار کنان موسسه شما را محاسبه کند .و همچنین با ساده سازی فرایند  محاسبه و حقوق دستمزد اساتید امکان اشتباه و خطا  را به حد اقل برساند . با نرم افزار حقوق و دستمزد بهسامان می توانید به راحتی به محاسبه پایه حقوق ،اضافه کار و پاداش هایی که برای اساتید در نظر می گیرید بپردازید . شما می توانید با دریافت نسخه دمو اختصاصی بهسامان تا  هفت روز از قابتیت های این نرم افزار بهره برده و بعد اقدام به خرید نسخه اصلی بهسامان نمایید . 

از جمله امکانات زیر سیستم حقوق و دستمزد اساتید بهسامان به موارد زیر اشاره کرد :

  • کاربری ساده و آسان :طراحی ساده همرا با قابلیت های بالا برای بهره وری بیشتر و استفاده راحت تر از این نرم افزار توسط  پرسنل موسسه .
  • پردازش سریع :سرعت بالا در محاسبه امور مالی اساتید  
  • پردازش سریع ،سرعت بالا در محاسبه امور مالی استاد و پردازش پرسرعت در عملیات محاسبه حقوق و دستمزد
  • دریافت خروجی اکسل و پی دی اف همراه با خروجی بانکی و فیش صادری همراه با تو ضیحات 
  • ثبت دقیق اطلاعات پرسنل ،ثبت و نمایش شماره پرسنل ،ایمیل  میزان دریافتی و پرداختی گزارش متنوع و کامل از محاسبه شد ها در سیستم .

24 دی , 1402