منوی سایت

نرم افزار مدیریت آموزشگاه رایگان

نرم افزار مدیریت آموزشگاه رایگان

نرم افزار مدیریت آموزشگاه رایگان                                                   

 

با رشد و توسعه تکنولوژی و استفاده گسترده مردم از اینترنت ضرورت برگزاری  کلاس های آموزشی در بستر آنلاین ، همه ی این این موارد دلیلی است برای روی آوردن اکثر موسسه های آموزشی به نرم افزار مدیریت آموزشگاه، برای انتخاب یک نرم افزار مدیریت آموزشگاه کارآمد باید همه جوانب را بسنجید و به نکات زیردر زمان انتخاب نرم افزار مدیریت آموزشگاه  توجه داشته باشید:

  • کامل و یکپارچه بودن نرم افزار مدیریت آموزشگاه : نرم افزار یکپارچه به نرم افزاری گفته می شود که همه ی  امکانات مدیریت یک آموزشگاه به صورت حضوری را در غالب سیستم اتوماسیون به خوبی پیاده کرده باشد تا مدیریت را درهمه زمینه های آموزشی ، مالی ،حضوروغیاب، آزمون ،..... تکمیل کرده باشد.

  • برگزاری کلاس های مجازی و آنلاین از طریق سیستم : 

نرم افزار مدیریت آموزشگاه باید یتواند بستر برگزاری کلاس های آنلاین را برای دورهای ثبت شده در سیستم فراهم کند تا داوطلب ها به راحتی از طریق پنل کاربری خودشان وطبق زمان بندی کلاس مربوطه وارد کلاس مجازی شوند.


 

  • مدیریت آزمون آنلاین و کارنامه دهی: 

یک آموزشگاه حرفه ای باید در کنار داشتن نرم افزار مدیریت آموزشگاه بتواند آزمون های آنلاین هم برای کاربرانشان فراهم کنند،نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان با طراحی یک سامانه آزمون آنلاین حرفه ای این امکان را به موسسه های بزرگ داده است که بتوانند آزمون های خود را در زمان های مدنظر و مشخص شده توسط خودشان به صورت آزمون های گزینه ای و تستی و تشریحی با استفاده از بانک سوال ایجاد کند.

  • سامانه حقوق ودستمزد اساتید:

 یک سامانه خوب مدیریت آموزشگاهی باید از همه جوانب تکمیل باشد و بتواند علاوه بر حیطه آموزشی در زمینه مالی ومحاسبه حقوق و دستمزد اساتید که بسیار کار زمانبری در آموزشگاه است ، حرفی برای گفتن داشته باشد، نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان پنل اختصاصی محاسبه حقوق و دستمزد اساتید را داخل سامانه ایجاد کرده است که با اتصال به کلاس های عمومی و خصوصی و جلسات کلاس ها قادر به محاسبه حقوق اساتید می باشد.

 

  • سامانه حضورو غیاب: 

با کمک سامانه حضور و غیاب در نرم افزار های مدیریت آموزشگاه می توان به راحتی تردد  دانش آموزان را بررسی کرد.و به صورت اتومات خروج و ورود را ثبت نمود وقابلیت این را داشته باشد که همزمان با پیامک برای اولیاء اطلاع رسانی داشته باشد.

  • نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری:

CRM   هر آموزشگاهی برای اینکه بتواند به خوبی از پتانسیل جذب و توسعه آموزشگاه خود بهره بگیرد نیازمند داشتن یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان است ،مدیریت ارتباط با مشتری به فرایند هایی گفته می شود که زمینه را برای شناسایی ،ترغیب و گسترش حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتری فراهم کند.

 

به نظر شما در یک سیستم مدیریتی چه امکانات دیگری قابل اضافه هستند ؟

نرم افزار مدیریت آموزشگاه علاوه بر داشتن این زیرسیستم ها و خیلی از امکانات دیگری که با توجه به نیاز آموزشگاه داران طی سال ها به اتوماسیون اضافه شده است. نرم افزاری یکپارچه و کامل به بازار عرضه کرده است در راستای توسعه و پیشرفت همه موسسات ، بهسامان این امکان را در اختیار شما خواهد گذاشت که بتوانید یک هفته به صورت رایگان از دمو اختصاصی و ویژه بهسامان استفاده کنید تا بتوانید با امکانات کامل و گسترده و کاربردی نرم افزار مدیریت آموزشگاه به بهترین شکل ممکن آشنا شوید.



4 آذر , 1402