منوی سایت

سایت آزمون آنلاین

سایت آزمون آنلاین

مزیت آزمون های آنلاین در نرم افزارهای آموزشی

 

آزمون آنلاین  چست : به برگزاری هرنوع آزمون تستی و تشریحی که به وسیله ی اینترنت و به صورت مجازی آنرا برگزار می کنند،آزمون آنلاین  می گویند ، که به وسیله ی آزمون آنلاین می توان از هرکجا آزمون مدنظر را  برگزارکرد.با استفاده از آزمون آنلاین و پلتفرم های اختصاصی، آزمون آنلاین را می توان  به بهترین شکل ممکن   پیاده سازی و اجراء کرد.پلتفرم های آزمون آنلاین در نرم افزارهای آموزشی امکانات زیادی برای آموزشگاه های زبان ایجاد کرده است.امتیاز هایی از قبیل دریافت سریع نتایج امتحانات ،صرفه جویی در وقت و هزینه آزمون ،دریافت آسان و سریع نتایج آزمون به صورت جامع و کامل توسط اساتید و خود داوطلب که از طریق پنل شخصی داوطلب امکان چاپ نتیجه آزمون وجود دارد.پلتفرم آزمون آنلاین از زیر سیستم های اختصاصی نرم افزار مدیریت آموزشگاه  بهسامان می باشد .



آموزشگاه های بزرگی از نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان استفاده می کنند که به صورت اختصاصی و ویژه از امکانات آزمون آنلاین نرم افزار بهره میبرند.بنابراین با توجه به تقاضا و امکاناتی که نیاز دارند و ضرورت برگزاری آزمون ها به صورت مجازی در آموزشگاه ها ،برروی ویژگی های این پلتفرم به صورت اختصاصی کار شده است.

 

استفاده از آزمون های آنلاین چه مزیتی برای آموزشگاه و داوطلبین دارد:

  • امکان برگزاری آزمون از راه دور : به راحتی سیستم می تواند برای تعداد نامحدودی دانش آموز  همزمان و در هر نقطه ای که باشن آزمون برگزار کند .
  • امکان برگزاری آزمون جامع در نرم افزار مدیریت بهسامان :علاوه بر آزمون های روتین در آموزشگاه سیستم بهسامان این امکان را به شما می دهد که به صورت جامع در آموزشگاه و برای دروس مختلف با دپارتمان های مختلف آزمون آنلاین به صورت مقرر،شناور ،ونامحدود برگزار کنید و داوطلبین با پنل خودشان می توانند آزمون را انجام دهند . هنگام خرید نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان علاوه بر سیستم کل هر استاد و داوطلبی که داخل سیستم ثبت کنید اتوماسیون یک پنل اختصاصی به نام آن ها ثبت می کند که امکانات و دسترسی های خود را دارند.

 

 

  • امکان برگزاری آزمون آنلاین به صورت تکی و یا گروهی و یا کلاسی: در نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان این امکان برای استاد وجود دارد که آزمون های آنلاین را برای افراد کلاس به صورت خصوصی برگزار کنند یا برای افراد به صورت کلاسی آزمون را برگزار کنند.


  • حذف زمان رفت و آمد به محل آزمون :با استفاده از پلتفرم آزمون آنلاین وقت زیادی می توان صرفه جویی کرد، هم برای داوطلبین آموزشگاه و هم کسانی که خارج از موسسه می خواهند درآزمون برگزاری شرکت کنند.

 

  • اعلام نتیجه آزمون بلافاصله پس از پایان آزمون : از دیگر خصوصیات پلتفرم های آزمون آنلاین اعلام نتیجه سریع آزمون بلافاصله در پایان آزمون یا در تاریخ و زمان مدنظر بتوانند نتیجه آزمون را دریافت کند.به این صورت که با وارد کردن بازه زمانی دریافت کارنامه ،داوطلب ها در آن بازه زمانی به راحتی می توانند نتیجه کارنامه خود را از طریق پنل دریافت نمایند و از طریق پنل اختصاصی خود نموداری از نتیجه آزمون خود دریافت کنند و آن را ارزشیابی کنند.

 پلتفرم آزمون آنلاین نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان امکان برگزاری آزمون های آیلتس ،تافل ، و gre 

 را ساپورت می کند .



20 آبان , 1402