منوی سایت

معرفی انواع گزارشات و عملیات در نرم افزار آموزشگاه

معرفی انواع گزارشات و عملیات در نرم افزار آموزشگاه

                 

نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان ،پلتفرمی کار آمد برای گزارش دهی سازمانی                     

 


نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان گزارش گیری های کامل و پیوسته و سازمانی به شما ارائه می دهد . این پیوستگی و جامع و کامل بودن به این صورت است که اطلاعات را با ریز جزئیات به شما می دهد.که راه موثری برای حل مشکلات و امور موسسات و سازمان ها می باشد .در صورت نداشتن گزارشات دقیق از زیرسیستم های مختلف، مدیریت موسسه حتمان به چالش برمی خورد .زیرا علاوه بر نظم و انضباطی که گزارش گیری دقیق از اطلاعات به شما می دهد ، موسسه می تواند تحلیل های دقیقتری از داده ها به دست آورد و به آسانی به حل و فصل آن ها بپردازند. وخوب همین امرباعث بهبود کیفیت  خدمات رسانی مجموع به مشتریان خود  می شود.



در ادامه به این می پردازیم که چه گزارش گیری و گزارش دهی داخل نرم افزار مدیریت آموزشی بهسامان وجود دارد.نرم افزار بهسامان از زیر سیستم های مختلفی ساخته شده است ،هرکدام اطلاعات مربوط به خود را به شما ارائه می دهد. که هر کدام از این اجزاء و سیستم در کنار مختلف بودن در راستای یک هدف مشترک که آن هم مدیریت یکپارچه موسسه است قدم برمی دارد ، در تمام این زیر سیستم ها فیلتری به اسم جستجو وجود دارد که شما می توانید هر آن چه که نیاز دارید از آن گزارش بگیرد .تمامی گزارش ها به شما خروجی هایی از قبیل اکسل ،ورد،پ دی اف وگزارش عملکرد و حتی خروج آموزش و پرورش نیز به شما می دهد.گزارشاتی که در ادامه به ان خواهیم پرداخت.



گزارشاتی که ما از زیر سیستم بهسامان دریافت می کنیم بسیار گسترده است و در اینجا پاره ای از آن را برای شما نام خواهیم برد:گزارشات آموزشی ، مالی ، حضور و غیاب ،گزارشات از نظرسنجی ، گزارشات کامل از لیست بدهکاران براساس روز تشکیل کلاس ، گزارشات اقساط ،گزارش از چک های پاس شده و پاس نشده داخل سیستم ،گزارش از انواع پرداختی های که انجام می شود مانند:کارتخوان ،نقد،اقساط،چک، همزمان در طی گزارش گیری سیستم به شما این امکان را می دهد که ارسال پیامک داشته باشید از لیستی که گزارش گرفته اید.که به راحتی بتوانید به داوطلبین بدهکار یا با افرادی که موعد پرداخت قسطشان فرا رسیده اطلاع رسانی داشته باشید.


فرایند گزارش دهی و گزارش گیری راه حل مدیریت سازمانی در رفع موانع                                

 یکی از زیرسیستم های جامع گزارش گیری در نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان زیر سیستم گزارش ثبت نامی ها می باشد .که امکانات داخل در آن مدیریت اجرایی مجموعه را بالا میبرد و به بهبود فرایند سازمانی آن کمک می کند.زیرا علاوه بر تحلیل های زیادی که به مدیریت می دهد ، مشکلات و موانع سازمان را که در آینده با استفاده از مستنداتی که از طریق سیستم به دست می آورد ، می تواند به خوبی آن را برطرف نماید.در این زیرسیستم امکان گزارشگیری از تمام شعبه ها ی آموزشگاه وجود دارد که می تواند بر اساس ترم تحصیلی ، وضعیت ثبتنامی داوطلب ، قطعی و پیش ثبتنام بودن آن باشد . ودر نتیجه لیستی از داوطلبین کلاس و شهریه ای که باید پرداخت کنند و در آخر مجموعه ای از درامد کلی هم می شود محاسبه کرد . از دیگر گزارشاتی که سیستم ارائه می دهد : گزارشات از لیست حذفی های موسسه ،انصرافی ها و کسانی که شامل جریمه هستن .افرادی که کلاس خصوصی دریافت کرده اند، بدهکاران خدمت ، گزارش از خدماتی که که برداشتن ،امکان دریافت لیستی از ریزش ها و جذب ها ی موسسه داخل سیستم وجود دارد. وهمچنیین  امکان دریافت   لیست مبالغ برگشتی از سیستم همراه با گزارش های جامع و کامل از بدهکاران و بستانکاران مجموع همراه با فیلتر کردن سال تحصیلی داوطلبین که با ریز اطلاعات سیستم به شما می دهد.در کنار کار آمد بودن همه ی زیر سیستم های نرم افزار مدیریت آموزشگاه پلتفرم گزارش گیری نقش مهمی را ایفا می کند .سیستم گزارش دهی بهسامان توانسته با داشتن گزینه های اساسی و کاربردی وفیلترهای مختلف وامکان ارسال همزمان پیامک به لیست های مربوطه ،مشکلات سازمان ها و موسسات را به بهینه ترین حالت ممکن حل نماید.



14 آبان , 1402