منوی سایت

قابلیت های جدید نرم افزار بهسامان

قابلیت های جدید نرم افزار بهسامان


در سال 1401 امکانات فراوانی به نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان افزوده شد که قرار بر این است که لیست تمامی امکانات جدید به همراه کاربرد آن در یک سری مقالات پیوسته برای شما مشتریان گرامی معرفی گردد. سال 1401 به دلیل پایان یافتن کرونا موجب شد که مجموعه هایی که فعالیت خود را کاهش داده بودن نیز دوباره با تمام توان خود به فعالیت های گذشته خود بازگردند ولی با یک تفاوت قابل توجه رو به رو شدند و آن این که برخی ازمشتریانشان به سرویس دهی و خدمات آنلاین عادت کرده بودند.

در زمان کرونا برخی از مجموعه ها تمام توان خود را بکار گرفته بودند که بتوانند همانند خدمات حضوری ، خدمات آنلاین را نیز ارائه کنند از این رو نیاز به ابزاری حس میشد که این امکان را برایشان فراهم کند از این رو ما در تیم توسعه بهسامان 10 به همراه تیمی از مشتریان براساس اولویت های مهم شروع به افزودن امکانات آنلاین برای تسهیل مدیریت امور کردیم که حاصل آن بوجود آمدن امکانات و ابزارهای پیشرفته برای مدیریت آموزشگاه شد.

هم اکنون بهسامان 10 شامل قابلیت هایی می باشد که می تواند تمامی امور آنلاین و حضوری آموزشگاه ها ، دانشگاه ها و مراکز آموزشی را پاسخگو باشد نرم افزار بهسامان در ابتدا به 6 زیر سیستم وارد بازار شد ولی هم اکنون شامل 14 زیرسیستم می باشد . استفاده از قابلیت های بهسامان 10 موجب می شود که مجموعه  از حالت جزیره ای خارج شوند و بصورت یکپارچه عمل کنند که هدف اصلی بهسامان نیز همین می باشد.

بهسامان از ابتدا تا کنون برگزیده ی مجموعه های آموزشی معتبر کشور بوده است و به لطف همین مجموعه ها توانسته به بهترین کارایی تا به این لحظه دست پیدا کند البته همیشه توسعه و پیشرفت هم برای مجموعه هایی که با بهسامان کار می کنند و هم برای بهسامان از اولویت های اصلی بوده و هست. بهسامان این حس را به مشتریانش می دهد که بهسامان یک انتخاب درست برای همیشه است و با پیشرفت تکنولوژی و تغییر فرآینده های رقابتی ، بهسامان با دادن راه کارهای بهینه خود را آماده می کند.




4 ارديبهشت , 1402