منوی سایت

اصول کلی نرم افزار آموزشگاه بهسامان 10

 اصول کلی نرم افزار آموزشگاه بهسامان 10

آشنایی با اصول نرم افزار آموزشگاه بهسامان 1


در کشور ما آموزشگاه ها و موسسات مختلفی در حوزه های مختلف  مشغول به کار هستند. آموزشگاه های موسیقی، زبان ، فنی و حرفه ای ، کامپیوتر، هنرهای تجسمی و ... .

سالانه داوطلبین زیادی در این آموزشگاه ها به امید یادگیری دانش 

 ثبت نام می کنند که آموزشگاه موظف است بنا بر شهریه ای که از آنان می گیرد خدمات مفید و ثمر بخشی  را به آنان ارائه دهد.

مثلا روند ثبت نام متقاضیان  را تسهیل ببخشد یا برای پرداخت شهریه درگاه مخصوص داشته باشد یا برنامه ریزی دقیق از کلاس های هفتگی افراد را در اختیارشان قرار دهد. در این مقاله راجب اینکه چگونه این کارها را می توان با نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان 10 انجام داد را بررسی می کنیم.

 

نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان 10:

ما در عصر ارتباطات و فناوری زندگی می کنیم و اگر همچنان به انجام امور به صورت سنتی تاکید کنید مطمئنا دیر یا زود در کار و حرفه خود شکست خورده و دیگر جذب هنرجو یا دانش آموز نخواهید داشت.

چگونه می توان با نرم افزار مدیریت آموزشگاه از این چالش عبور کرد؟

 

شما به کمک یک نرم افزار مدیریت آموزشگاه می توانید تمامی امور را در یک قالب و بصورت یکپارچه واردکرده و مدیریت کنید.نرم افزار اموزشگاه بهسامان 10به طور کامل و یکپارچه و کاملان تحت وب امکان مدیریت آموزشگاه را توسط کاربران و مدیریت و اساتید در هرمکان و زمانی را فراهم می کند.علاوه برا آن داوطلبین نیز داری پنل ویژه و مخصوص به خود هستند که امکان دریافت کلاس ها به صورت آنلاین را دارا هستند علاوه بر این میتواند امور مالی خود را نیزمدیریت کنند و اقساط و پرداختی اگر داشتند میتواند از طزیق پنل خود به راحتی انجام دهند.امکان برقراری ارتباط با مشاورین خود را نیز به طور مستمر از طریق پنل خود دارند.

مثلا یک آموزشگاه موسیقی می تواند به وسیله نرم افزار مدیریت آموزشگاه لیست تمام هنرجو های خورد را همیشه و همه جا بصورت آنلاین داشته و فعالیت آنان را بررسی کند.

استاد می تواند در بخش آموزش آنلاین و یا با کمک نرم افزار کلاس آنلاین هنرجویان غیر حضوری نیز داشته باشد و به آنان بصورت آنلاین تدریس کند. این هنرجویان برای پرداخت شهریه نیازی نیست به آموزشگاه مراجعه کنند بلکه کافی است تا به بخش مدیریت شهریه نرم افزار مدیریت آموزشگاه رفته و اقدام به پرداخت شهریه خود کنند. در این بخش هنرجو می تواند تمام واریزی های خود را نیز ببیند.

 


 

حتی در یک آموزشگاه زبان، به وسیله نرم افزار آموزشگاه زبان موسس می تواند تمامی امور خود را همیشه و همه جا به وسیله یک لپتاب یا گوشی هوشمند زیر نظر داشته باشد و به کارمندهای خود سطح دسترسی داده تا هر بخشی را یک نفر مدیریت کند تا کارها با سرعت بیشتری انجام شود. این نرم افزار به آموزشگاه ها یا مدارس کمک می کند تا نیروهای انسانی کمتری استخدام کنند.

در مدرسه نیز چنین است مدیر مدرسه می تواند به وسیله نرم افزار مدرسه یا اپلیکیشن هوشمند سازی مدرسه ، مدرسه خود را هوشمند کرده و یک امتیاز مثبت بین مدارس زیادی که وجود دارند داشته باشند.

 

نرم افزار هوشمند سازی مدارس کاربرد هایی از قبل نظر سنجی و نمودار پیشرفت تحصیلی، کارنامه و ... را نیز داراست.

اولیاء یا مدیر مدرسه می توانند ماهانه نمودار پیشرفت تحصیلی دانش آموز خود را دیده و نقاط ضعف و قووت آنان را شناسایی کنند.

نرم افزار مدرسه هوشمند قابلیت این را دارد که به صورت هفتگی یا ماهانه یا سالانه کارنامه صادر کند و اولیا نیازی به مراجعه مدرسه نداشته و بصورت آنلاین این کارنامه ها را می توانند مشاهده کنند و اگر اعتراضی دارند در آنجا ثبت کنند.

نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان10 می تواند برای کارهایی از قبیل تغییر طراحی آموزشگاه یا برگزاری اردو و... نظرسنجی برگزار کند و این بخش برای همه کاربران قابل مشاهده است و نتیجه را همگی می توانند ببیند و باهم یک همکاری داشته باشند.

نرم افزار مدیریت مدرسه یک بخش گفتگو نیز دارد که اولیا یا دانش آموز می تواند در هر ساعتی با معلم، مدیر، کاربر ومشاورین  ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را عنوان کند.

  همراه با نرم افزارمدیریت اموزشگاه بهسامان برگزاری کلاس های آنلاین بسیار با کیفیت وآسان خواهد شد.



20 مهر , 1400