منوی سایت

هرچه لازم است درباره ادوبی کانکت بدانید

هرچه لازم است درباره ادوبی کانکت بدانید

هر آنچه لازم است درباره ادوبی کانکت بدانیم 

نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان 10 قابلیت برگزاری کلاس های آنلاین همراه با ادوبی کانکت را با بالاترین کیفیت به شما ارائه می دهد

نرم افزار ادوبی کانکت یک نرم افزار برگزاری وبینار است. شما در این نرم افزار می توانید یک سمینار آنلاین داشته باشید.

نرم افزار ادوبی کانکت چیست؟

با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی شرکت ادوبی در زمینه جلسات مجازی شروع به تولید نرم افزاری کرد تا اشخاص بتوانند از راه دور با هم ارتباط داشته باشند. در این ارتباط نیاز بوده تا همه بتوانند صحبت کنند و همینطور از تصویر همدیگر را به صورت زنده مشاهده کنند. در کنار این ابزار ها بتوانند محتوا را هم برای هم به نماش بگذارند. از این رو شرکت ادوبی نرم افزار کانکت خود را تولید و روانه بازار جهانی کرد.

نرم افزار ادوبی کانکت چه قابلیت های دارد؟

در نرم فزار ادوبی کانکت شما میتوانید تصویر خود را به وسیله دوربین به صورت زنده به نمایش بگذارید و همینطور همزمان میتوانید صدای خود را هم منتشر کنید. شما در نرم افزار ادوبی کانکت می توانید مدیا خود را به اشتراک بگذارید مثل (تصویر – فایل پاور پوینت – موسیقی – ویدیو و همینطور فایل PDF) جدا از این موارد میتواند تصویر مانیتور کامپیوتر شخصی خود را به نمایش بگذارید.

نرم افزار ادوبی کانکت با چه سیستم های هماهنگ است؟

شما میتوانید بر روی کامپیوتر شخصی تحت سیستم عامل ویندوز و مک استفاده کنید و همینطور میتوانید از نرم افزار یا همان اپلیکیشن های موبایل اختصاصی ادوبی کانکت هم استفاده کنید. با توجه به این که با تکنولوژی جدید میتوانید بدون نیاز به هیچ نرم افزار خاصی توسط مرورگر هم از این سیستم بهره ببرید.

چطور باید از نرم افزار و سیستم ادوبی کانکت استفاده کنیم؟

به طور کل برای استفاده از نرم افزار ادوبی کانکت شما به دو ابزار برای استفاده از سیستم ادوبی کانکت نیاز دارید. افرادی که به عنوان کاربر شرکت کننده و یا هنرجو هستند نیاز به نرم افزار کلاینت دارند و افرادی که میخواهند برگزار کننده وبینار باشند نیاز دارند تا یک سرور تهیه کنند. و بر روی سرور خود نرم افزار ادوبی را نصب کنند. برای استفاده از نرم افزار سرور شما یا باید لایسنس نرم افزار را خریداری کنید و یا میتوانید از مجموعه های که ارائه دهنده سرویس ادوبی کانکت هستند به صورت اشتراکی یا اختصاصی اجاره کنید.

با همراه شدن با نرم افزار آموزشگاهی بهسامان 10و برگزاری کلاس های آنلاین کیفیت بالایی در نحوه تدریس به داوطلب داشته باشید.



17 مهر , 1400