منوی سایت

همراه با بهسامان10

همراه با بهسامان10

نرم افزار آموزشگاه هایی بهسامان 10با زیرسیستم های هوشمند و جامع خود  جهت نظارت و مدیریت بر تمام امور داخلی ، اطلاع رسانی و آموزشی آموزشگاه  کاربردی و بسیار راهگشاه است که امکانات بسیار کاملی را در قالب یک سامانه نرم افزاری یکپارچه در اختیار مدیران و کاربران داخل آموزشگاه و همچنین دانش آموزان و ارتباط و پیوستگی را بین آنها به صورت آنلاین برقرار می کند و البته که همه این کاربران پنل اختصاصی و ویژه خود را دارند.


امکانات نرم افزار آموزشگاهی بهسامان 10

نرم افزار آموزشگاهی بهسامان 10 قابل استفاده برای هرنوع موسسه اموزشی می باشد آموزشگاهای فنی حرفه ای کنکور وموسسه های زبان در اکثر شهرهای ایران سال هاست با تجربه ایی که بهسامان 10 در مدیریت آنلاین آموزشگاه ها دارد سرعت و کیفیت بالایی به نحوه آموزش و مدیریت آموزشگاه ها ارائه داده است . این نرم افزار با قابلیت اتصال به سامانه مدیریت آموزشگاه، این امکان را برای مدیران آموزشگاه های  مختلف فراهم می‌آورد که تمام بخش های مربوط به آموزش، نظارت بر فرآیند تدریس مدرسان، بخش مالی، برگزاری آزمون ها، صدور گواهینامه ها و سایر موارد را به راحتی و با نظم و سرعت بیشتری تحت نظارت خود قرار دهد.


ویژگی های نرم افزار آموزشگاه ایی بهسامان 10

نرم افزار آموزشگاه هایی بهسامان 10 به صورت سفارشی سازی قابل کاربرد برای تمام آموزشگاه هایی است که رشته های مختلف را آموزش می دهند؛ رشته های هنری، فنی،....

یکی دیگر از ویژگی های نرم افزار آموزشگاه های فنی و حرفه ای ، پشتیبانی این نرم افزار از برنامه ‌های حسابداری و مدیریت امور مالی است. این نرم‌ افزار به صورتی طراحی شده است که تمام قسمت های مربوط به حسابداری آموزشگاه  در آن وجود دارد.


برنامه نرم افزار آموزشگاه های فنی و حرفه ای قابلیت اتصال به سیستم حضور و غیاب افراد را دارد و به این ترتیب مدیریت آموزشگاه می‌تواند ورود و خروج فراگیران و همچنین ساعت ورود و خروج مدرسان را به خوبی کنترل کند. با استفاده از قابلیت های نرم افزار آموزشگاه های فنی و حرفه ای ، امکان دسته بندی کلاس ها، برنامه ریزی دقیق ساعت های آموزشی، سیستم اطلاع رسانی به فراگیران و همچنین برنامه ریزی برای برگزاری آزمون های پایان دوره و صدور گواهینامه ها فراهم می باشد.

محیط نرم افزار آموزشگاه بهسامان 10برای داوطلبین و اساتید ، بسیار جذاب و کاربرپسند طراحی شده است. افراد مختلف با یک دوره آموزشی کوتاه می توانند نحوه کار با قسمت های مختلف این نرم افزار را بیاموزند.دانش آموزان به راحتی می توانند ازطریق پنل خود با مدیریت و اساتید درارتباط باشند و با قابلیت اتصال کلاس ها به برنامه های آموزش آنلاین مثل ادوبی کانکنت به راحتی کلاس خود را به صورت آنلاین برگزار کنند.



4 مهر , 1400