منوی سایت

بهسامان در در یک نگاه

 بهسامان در در یک نگاه

مهم است که یک نرم افزار آموزشگاهی کارآمد یکپارچگی خود را حفظ کند و  باید از همه جا در دسترس مدیران اساتید و پرسنل و داوطلب قرار بگیرد. نرم افزار مدیریت اموزشگاهی یا آنلاین ابزاری است که به طور خاص برای ساده سازی مدیریت بدون کاغذ مدارس و موسسات آموزشی طراحی شده است.به طوری که سیستم مدیریت آموزشگاه را کاملان از قالب سنتی شکل آن در می اورد .

نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان 10 چیست؟

ویژگی های نرم افزار مدرسه و آموزشگاه بهسامان 10

مزایای نرم افزار آموزشگاه آنلاین و ادوبی کانکت  adobe connect وبیگ بلو باتن


نرم افزار مدیریت آموزشگاهی به طور کلی  چه کاربردی دارد

 نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان 10 ابزاری است که به طور خاص برای ساده سازی مدیریت بدون کاغذ مدارس و موسسات آموزشی طراحی شده است. نرم افزار آموزشگاه بهسامان 10 شامل ماژول های مختلفی است که به معلمان و کارکنان در حفظ پرونده های دانشجویی، تاریخ ها، و دیگر اطلاعات دانش آموزان ضروری خیلی کمک می کند. البته می توان سیستم آموزش مجازی lms و سیستم SMS را در کنار هم استفاده کرد. 


نرم افزار آموزشگاه مبتنی بر وب بهترین راه برای مدیریت یک اموزشگاه و سازمان  به عنوان یک سیستم پر بار، اصولی و منظم است.سیستمم بهسامان 10از این حیث سال هاست در بستر کاملان تحت و ب به آموزشگاه های بزرگ مانند :مجنمع فنی تهران تمامی شعبات ،دانشگاه هنر تهران و فرهنگسرای بزرگ کیش ،کانون کارگزاری بورس ، اموزشگاه بهارستان ، آموزشگاه ارشد و دکتری دکتر خلیلی ،نصیرو...... با بالاترین کیفیت و سرعت خدمت رسانی میکند .


ویژگی های نرم افزار مدیریت  آموزشگاه بهسامان 10 دریک نگاه


مدیریت دانش آموزان : نرم افزار مدرسه تمام مراحل ثبت نام دانش آموزان را انجام می دهند. کاربران به راحتی می توانند ماژول هایی را اضافه، اصلاح و مشاهده کنند که اطلاعات کامل مربوط به یک فرآیند پذیرش دانشجو را کامل می کنند.


مدیریت علمی : نرم افزار مدیریت علمی یک ریکورد کامل از تاریخچه و سوابق دانشجویی را نگه می دارد. مدیریت می تواند نمودار پیشرفت دانش آموزان را پیگیری کند، بدین طریق سطح دانش دانش آموزان و تغییرات آن را متوجه می شود.


مدیریت موجودی : این ماژول، نگه داری و بررسی مقدار اقلام مهم را آسان تر می کند. کاربران می توانند جزئیات خرید را ذخیره کنند، سطح موجودی انبار را تعیین می کنند و باعث می شوند زمان خرید اقلام مورد نیاز مشخص باشد.


مدیریت هزینه : مدیریت هزینه ها یک کار مهم برای هر آموزشگاهی  است - این ماژول یک رکورد کامل از تعداد هزینه های پرداخت شده از کل دانش آموزان را نگه داری می کند. همچنین دارای امکاناتی برای ایجاد و همچنین لغو رسید هزینه است.



مدیریت گزارش : این ماژول به کاربران اجازه می دهد تا گزارش های تحلیلی پیشرفته ای را که می توانند در تصمیم گیری های بهتر و تامین نیازهای خاص موسسه علمی کمک کنند، ارائه دهند.در همه زمینه ها کلاس ها داوطلبین هر سال و وضعیت مالی و آموزشی داوطلب گزارشات زیادی دریافت کرد.



مدیریت حقوق و دستمزد : این ماژول به حفظ پرونده های حقوق و دستمزد برای تمام کارکنان تدریس و غیر تدریس مدرسه کمک می کند.


اطلاعیه ها و سیستم تیکتین : دانش آموزان، کارکنان آموزش و مدیریت، اطلاعیه ها و هشدارهای مداوم در مورد رویدادهای و فعالیت های مهم مدرسه را از طریق این ماژول دریافت می کنند.و به راحتی می توانند با یکدیگر در تعامل باشن از طریق این سیستم .


مدیریت حضور و غیاب : داشتن یک بایگانی به روز از سوابق تمام دانش آموزان و دانش جویان، عملکرد مهمی برای مدارس محسوب می شود- این ماژول، حضور و غیاب دانش جویان را پیگیری می کند و فهرستی از دانش جویان را که تحت شرایط خاصی حضور پیدا می کنند را نگه می دارد.


مدیریت منابع انسانی : این ماژول منابع اطلاعاتی مرتبط با منابع انسانی مانند حقوق و دستمزد معلم ها، اجابت های قانونی و مدیریت کارکنان را انجام می دهد.


ثبت ارزیابی ها و آزمون آنلاین بهسامان 10: این ماژول به دانش آموزان و کارکنان این اجازه را می دهد تا نمرات دانش آموزان را به صورت آنلاین مشاهده کنند تا بتوانند پیشرفت آن ها در امتحانات مدرسه را به صورت دقیق ردیابی کنند.و دانش آموز به راحتی می تواند از طریق پنل خود کارنامه را دریافت کند . 

با نرم افزار مدیریت آموزشگاهی بهسامان 10 امکان مدیریت سریع و با کیفیت از تمامی منابع و داده ها و اطلاعات آموزشگاه را خواهید داشت .  



3 خرداد , 1400