منوی سایت

با بهسامان 10 از همه سریعتر باشید

با بهسامان 10 از همه سریعتر باشید

نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان در نسخه قبلی سریعترین نرم افزار در این حوزه بود.

ولی با توجه به نیازهایی که در طول استفاده از این نوع نرم افزار ها به وجود آمد مخاطبین با دستگاه های  مختلف و اینترنت های گوناگون با این نرم افزارها کار میکردند استادها، داوطلب ها به همین خاطر در بهسامان 10 با استفاده از آخرین تکنولوژی ها و روش های روز سرعت لود شدن سامانه را افزاریش دادیم، تعداد درخواست ها را کاهش دادیم و داده های سربار در هر درخواست به شدت کاهش پیدا کرد تمام این قابلیت ها منجر به این می شود که نرم افزار با سرعت بیشتری بارگیری شود و درخواست های بعدی در کسری از ثانیه پاسخ داده شود.

با افزایش سرعت با روش های جدید سرعت کار کاربران به نحوه شایسته ای افزایش می یابد باعث بالابردن راندمان کاری و افزایش پاسخگویی در ساعت اوج کاری می شود برای مثال (زمان ثبت نام ترم زبان آموزان)ه مه ی این عوامل سبب می شود که رضایت مشتری کسب گردد.

این افزایش سرعت در برخی از قسمت ها با کم کردن پروسه ها همراه است برای مثال برای ثبت نام یا دریافت شهریه یا اطلاع رسانی به کمترین واکنش کاربر نیاز است تا بهترین تجربه کاربری را به مخاطب القاء کند.از این رو در برخی از قسمت ها با استفاده از تنظیمات مربوطه برخی از فرآیند ها به صورت خودکار صورت می گیرد.

در نرم افزار آموزشگاه بهسامان 10سعی شده همه چیز به بهترین شکل ممکن باشد و حس یک محصول با کیفیت برای مجموعه های آموزشی به وجود آورد 

شما با انتخاب بهسامان 10 از همه سریعتر خواهید بود



8 دی , 1399