منوی سایت

چرا بهسامان 10؟

چرا بهسامان 10؟

نرم افزار بهسامان 10با به کار گیری به روز ترین تکنولوژی ها در عرصه مدیریت مجازی و آموزش آنلاین وآموزش از راه دور اختصاص پنل به دانش اموزان و اساتید به صورت نامحدود و مدیریت آموزشگاه از راه دور سعی در پیشرفت هرچه بیشتر سیستم مدیریت آموزشی کرده است این سیستم ارتباطی راحت بین اولیاء اساتید و دانش آموزان و مدیریت آموزشگاه برقرار می کند و باعث میشود که با کاهش هزینه ها و کاهش نیروی انسانی و افزایش بیش از انتظار سیستم آموزشی از طریق مجازی خواهد شد و خوب باعث توسعه و پیشرفت آموزشگاه شما خواهد بود با اینکه نرم افزار آموزشگاه بهسامان 10با ده سال سابقه مدیریت تحت وب تمام زیرسیستم های آموزشی خود به همه جوانب نیاز های آموزشگاه دارن از کلاس های کنکور تا آموزشگاهای زبان هنر و دانشگاه ها و فرهنگسراهای مختلف پرداخته و نیازی نبوده که به آن در سیستم پاسخگو نباشد اما سیستم قابلیت سفرش سازی نیست برای شما دارد.استفاده از نرم افزار بهسامان 10با طراحی شیک ساده و روان خود باعث شده که کار با آن بسیار راحت باشد و نیاز به هیچ دانش برنامه نویسی ندارد.

درباره نرم افزار آموزشگاه بهسامان 10

نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان 10با داشتن امکانات وسیع در امر آموزشی کار شما را بسیار راحت کرده است و همچنیین باعث شده ارتبط تعامل برانگیزی بین دانش آموزان و اساتید برقرارشود و تصویر واضحی از فعالیت ها نتایج دانش آموزان در تکالیف و آزمون های خود بدست بیاورد این نرم افزار مبتنی بر وب می باشد و در هرکجا و به هر طریق قابلیت مدیریت اموزشگاه وجود دارد و دانش آموزان از طریق پنل خود به راحتی می توانند کلاس ها را برداشته  و تکالیف را اساتید از طریق پنل هخود برای دانش آموز فرستاده و آن را مدیریت کند که باعث ارتباط راحت بین دانش آموز و استاد می باشد.

از جمله مزایای نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان 10

کاملان تحت وب می باشد ومدیریت آن از هر مکان و زمانی قابل اجراست 

نامحدود بودن در ثبت داوطلبا و اساتید اختصاص پنل های منحصر به فردد برای هریک داشتن ترم های تفکیک شده و اطلاعات مختص به هرترم 

قابلیت توسعه و ماژولار و سفارشی سازی مبتنی بر نیازهای خاص آموزشگاه شما

امنیت بالای اطلاعات ثبت شده و حراست از آن قایلیت نمایش مالی های حذف و ثبت شده بنام هرکاربری که با سیستم کار می کند 

بهینه شده و سرعت بسیار بالای نرم افزار حین اجرا

کاربری آسان و سریع وجامع 

قابل استفاده در تمام ابزارها

استفاده از تکنولوژی های روز در توسعه نرم افزار

قابل اتصال به سایر نرم افزار ها از طریق وب سرویس

قابل اتصال به نرم افزارهای آموزش انلاین ادوبی کانکتadobe connect  و بیگ بلو باتن bigbluebutton

اتصال با سامانه پیام کوتاه وارسال پیام های کلاسی و گروهی وپیامک اتوماتیک 

نصب و راه اندازی راحت و سریع  سیستم 

چرا نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان 10؟

یک – کارهای زیادی که باید دستی انجام شوند

کارهای بسیاری وجود دارد که بدون داشتن یک نرم افزار مدیریت آموزشگاه، مجبور خواهید بود به صورت دستی آن ها را انجام دهید. این می تواند ارسال ایمیل به افراد ثبت نام کننده در تغییر زمان شروع دوره آن ها باشد. می تواند  اقدام به درخواست های ثبت نام کننده با استفاده از تلفن باشد. بدترین قسمت این قضیه این است که گاهی اوقات این فعالیت ها هیچ ارزش افزوده ای ندارند. این وظایف اداری زمان زیادی می طلبد، که این زمان ارزشمند می تواند صرف فعالیت هایی شود که باعث رشد کسب و کار شما شود.  


دو –باید تعداد زیادی از سیستم ها را برقرار و حفظ کنند

کسب و کار های آموزشی از سیستم های مختلفی استفاده می کنند که یکپارچه نیستند. و به همین دلیل زمان زیادی را صرف وارد شدن و تغییر دادن داده ها در بین این سیستم های جدا از هم می کنند. علت آن است که به جای گرفتن نرم افزاری که برای مدیریت آموزشگاه ها ساخته شده است، از سیستم ها و نرم افزارهای دیگری برای رفع کردن نیازهای خود استفاده می کنند. سیستم های مدیریت رویداد، سیستم مدیریت یادگیری و ابزارهای دیگر فاقد ابزار رسیدگی به ثبت نام دوره ها هستند و اکثرا با یکدیگر ادغام نمی شوند. شما برای هر کدام از این سیستم ها نه تنها هزینه اولیه جداگانه ای پرداخت کرده اید بلکه احتمال هزینه اشتراک و پشتیبانی ماهیانه ای نیز برای آن پرداخت می کنید. در حالی که می توانید تنها یک نرم افزار مدیریت آموزشگاه را با بسیاری از این سیستم ها را جایگزین کنید. یک نرم افزار مدیریت آموزشگاه  کمک می کند تا داده های خود را در یک مکان نگه دارید، تمیزکاری داده ها به صورت دستی را کاهش می دهد و در نهایت کمک می کند تا هزینه های خروجی خود را کاهش دهید.


سه – درحال حاضر همه اموزشگاه ها برای رشد آنلاین تلاش می کنند


به نظر می رسد در دنیای تجارت الکترونیک، صنعت آموزش در مقایسه با فروشگاه های آنلاین هنوز به بلوغ نرسیده است. برای رشد مشاغل آموزشی، به اطلاعات و هوش تجاری برای گرفتن تصمیم های آگاهانه نیاز دارید. بسیاری از شرکت ها آموزشی فاقد این داده ها هستند یا نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند. بسیاری از وب سایت های آموزشی عملا غیرقابل استفاده هستند و روند ثبت نام و پرداخت در آنها دشوار است. همچنین برای موتورهای جست و جو بهینه نشده اند و ترافیک خاصی را برای وب سایت نمی آورند. علاوه بر این، حتی اگر ترافیک کافی وجود داشته باشد، مشاغل آموزشی ممکن است روالی برای مقیاس گذاری در کسب و کار خود نداشته باشند. به عنوان مثال، در صورت رشد فروش خود، ممکن است نتوانید دلیل رشد را پیدا کنید.

نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان 10چگونه می تواند به کسب و کارهای آموزشی کمک کند؟

نرم افزار مدیریت آموزشگاه یک نسخه کارآمد و کامل از کارهایی است که شما به عنوان یک کسب و کار آموزشی به صورت روزانه انجام می دهید. سیستم مدیریت آموزشگاه به منظور سازماندهی مدیریت و تحویل دوره های شما و بهینه سازی جنبه های تجاری حرفه آموزشی شما طراحی شده است. باعث می شود با مواردی از قبیل فاکتورها، ایمیل ها، برگه های حضور کاغذی، به روز رسانی های محتوای وب با استفاده از قابلیت اتوماسیون هوشمند خداحافظی کنید. نرم افزارمدیریت آموزشگاه  بهسامان 10ابزارهایی در اختیار شما قرار می دهد تا ثبت نام های خود را افزایش دهید. کمپین های بازاریابی هدفمند اجرا کنید، به صورت آنلاین پرداخت انجام دهید فروشگاه آنلاین داشته باشید برای ارائه خدمات آموزشگاه به دانش اموزان و گرفتن گزارشات از آن و به صدر رتبه های بالا  گوگل برسید که این موارد تمام آن چیزی است که برای رسیدن به اهداف فروش خود نیاز دارید.





18 ارديبهشت , 1400