منوی سایت

پیشرفت آموزشگاه با بهسامان 10

پیشرفت آموزشگاه با بهسامان 10

با قراردادن  آموزش مجازی و حضوری  درکنار هم به این نتیجه میرسیم که آموزش به روش سنتی وقت گیرتر و دشوار تر است و دیگر کمتر کسی از روش سنتی مدیریت آموزشگاه  اتقبال می کند . فرایند چک کردن لیست حضور وغیاب، وارد کردن اطلاعات مربوط به دانش آموزان، ثبت نام و گرفتن شهریه به صورت حضوری وقتگیر است و احتمال اشتباه در این روش زیاد است. همچنین دانش آموزان راهی را پیدا می کنند که معلمان برای دوستانشان به جای غیبت، حضوری بزنند و معلمان هم میتوانند کمتر از استانداردی که باید تدریس نمایند، تدریس کنند. از طرفی مدیریت آموزشگاه یک کار بسیار دشوار برای مدیر موسسه است زیرا تعداد زیادی از داده ها و اطلاعات مربوط به دانش آموزان و کارمندان موجود است که باید روزانه مرتب شوند. نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان 10 این قابلیت را به مدیران و کاربران آموزشگاه می دهد که در هرجا و هرزمانی بتوانند آموزشگاه خود را با تعداد نامحدود به راحتی از راه دور مدیریت کنند و در کنار مدیریت راحت و یکپارچه ایی که دارند اطلاعات و داده های سال های متفاوت خود را به تفکیک بررسی کنند و حتی پیشرفت تحصیلی دانش اموزان و آموزشگاه خود را تحت نظر قرار دهند بهسامان 10 با سال ها تجربه و اشنایی با آموزشگاه های بزرگ پیشرفت آموزشگاه و دانش آموزان شما را تضمین می کند بهسامان سیستم البرز ، نرم افزاری است که به مدیران آموزشگاه کمک میکند تا به طور مداوم فرایندهای مختلف مدیریت روزانه مانند حضور فراگیران٬ثبت نام ها٬ جمع آوری شهریه ٬گزارش امتحانات ٬ارزیابی هاو غیره را مدیریت می کند.

در واقع٬ این سیستم وظایف کارمند مالی٬ حسابدار٬ تحلیلگر داده وحتی منشی آموزشگاه و  نویسنده گزارش را انجام میدهد که تمام نیاز های دانش آموزان٬معلمان٬ کارمندان٬ مدیران و حتی والدین را فراهم می کند. یکی از تاثیرات بسیار مهم این سیستم، موفقیت و پیشرفت فراگیران در یادگیری است.و سرعت بالای سیستم ارائه پنل اختصاصی به داوطلب و اساتید آموزشگاه هرکدام مبتنی بر نیاز های مربوط به خود است به طوری که دانش آموز به راحتی با پنل شخصی خود می تواند کلاس هایی که برداشته و میتواند بردارد را مدیریت کند اساتید نیز می توانند خیلی راحت از طریق پنل خود نمرات دانش آموزان را ارزشیابی کرده و حتی حضورو غیاب آن ها را از طریق پنل خود انجام دهند و از طریق پنل خود با داوطلبان کلاس خود درارتباط باشند شما با بهسامان 10می توانید ارتباطی تامل برانگیز بین استاد و دانش آموز ایجاد کنید 

تاکنون سوالات زیادی شبیه به سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (lms) چیست؟ و یا یادگیری مجازی چیست، در فروم ها و سایر گفتمان های اینترنتی شنیده ایم.به خصوص در دوره ای که ما درآن با توجه به وجود مسایلی از قبیبل اپیدمی کرونا و به روز شدن نحوه آموزش و پیشرفت تکنولوژی با آن روبه رو شده ایم  جملاتی که در پاسخ به این سوالات مطرح می شود عموما تمام ویژگی های سیستم آموزش الکترونیکی lms و سیستم آموزش مجازی را در بر نمی گیرد. بسیاری از افراد سیستم مدیریت آموزش lms و مدیریت آموزش الکترونیکی را با آموزش وبینار و نرم افزار ویدئو کنفرانس تحت شبکه داخلی یکسان دانسته اند. برخی نیز بدون در نظر گرفتن درخواست های مخاطبان ویدیو کنفرانس با متقاضیان نرم افزارآموزش مجازی، تفاوتی بین این دو قائل نشده و نظرات متفاوت و نادرستی در این زمینه مطرح کره اند.

سیستم پیاده سازی یادگیری مجازی می تواند مجموعه از از نرم افزار آموزش مجازی lms که برای برگزاری کلاس زنده مجازی به کار می رود، نرم افزار کنفرانس تصویری و نرم افزار آموزش مجازی adobe connect که برای برگزاری جلسات آنلاین مشاوره ای و آموزشی به کار می رود، سامانه مدیریت آموزشگاه که بنا به اهداف مدیریت آموزشی در آموزشگاه های حضوری پیاده سازی می شود و سایر ابزارهای مدیریت آموزش الکترونیکی می باشد و بنا به نوع درخواست مخاطبان،  به صورت جداگانه و یا همگی با هم می توانند مورد استفاده قرار گیرند.نرم افزار آموزشگاه بهسامان 10توانسته با یکی کردن این امکانات نرم افزاری یک پارچه برای شما به وجود آورده است که با استفاده از این نرم افزار به راحتی میتوانید آموزش مفید و کارآمندی چه برای خود آموزشگاه و چه برای اساتید و دانش آموزان فراهم کنید 

اولین مزیت قابل توجه یک نرم افزار مدیریت آموزشگاه این است که شما می توانید اطلاعات مربوط به دانش آموزان را نگه داری کنید. این اطلاعات شامل هزینه های پرداخت شده توسط دانش آموزان، سوابق تحصیلی دانش آموزان و امکاناتی که آموزشگاه در اختیار دانش آموزان قرار داده است و فراگیران از آنها استفاده کرده اند مانند استفاده از کتابخانه و... می باشد. به عنوان یک آموزشگاه شما میتوانید با استفاده از شماره شناسایی مشخص و منحصر به فرد فراگیر به تمام این اطلاعات دسترسی داشته باشید. در واقع به غیر از کارمندان و مدیران آموزشگاه، دانش آموزان نیز میتوانند از سیستم آموزشگاه برای نظارت بر هزینه های خود و دوره های آموزشی استفاده کنند.بهسامان 10به صورت اختصاصی به ویژگی های پنل شخصی داوطلب پرداخته است 

با کمک نرم افزار آموزشگاه٬ دیگر نیازی به وارد کردن تمام داده های فراگیران در صفحات Excel برای مدت زمان طولانی نیست. شما می توانید اطلاعات را در فرمتی سازماندهی کنید که ساده و در دسترس همگان باشد. بهسامان 10 سیستم گزارشات کاملی به شما می دهد که از هر داده واطلاعاتی چه مالی چه آموزشی  به سرعت به شما پرینت گزارشات  و فایل های شما را در قالب  excel –pdf به شما ارائه می کند .در این مقاله میخواهیم به مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت آموزشگاه بپردازیم:

 

۱-عملکرد بهتر فراگیران

هنگامی که شما نرم افزار مدیریت آموزشگاه خوبی در موسسه داشته باشید، فراگیران می توانند به حداکثر توانایی خود برسند. چنین سیستمی به دانش آموزان کمک می کند تا فقط به اطلاعاتی که مورد نظرشان است دسترسی داشته باشند و دیگر با کارمندان موسسه برای دسترسی به سوابق تحصیلی خود و یا دیگر موارد سرو کار نداشته باشند. در نتیجه آنها زمان کامل برای تمرکز بر تحصیل و یادگیری را دارند و در نهایت به نتیجه بهتری می رسند.

 

۲- ساده سازی و بهینه سازی تمام وظایف در نرم افزار مدیریت آموزشگاه

نرم افزار مدیریت مدرسه علاوه بر مزایایی که برای فراگیران دارد برای کارمندان آموزشگاه نیز مزایایی را دارد. در بیشتر موارد٬ یک سیستم ردیابی، داشبوردی دارد که کمک می کند تا شما دسترسی داشته باشید به اطلاعاتی از قبیل اینکه چه کارهایی تا به حال انجام شده است و توسط چه کسی انجام شده است و یا اینکه چه کارهایی باید انجام شود و توسط چه کسی باید انجام شود.

 آموزش از طریق نرم افزار آموزشگاه

بهترین قسمت نرم افزار مدیریت آموزشگاه این است که شما تمام اطلاعات لازم را در یک صفحه دارید که به شما کمک می کند تا به بهترین نتیجه برسید. این مورد به شما در انجام وظایف فراتر از آنچه تصور کنید کمک میکند و آن را بهبود می بخشد وشما با تلاش کمی قادر به رشد در آموزشگاه می شوید.

 

۳- برقراری ارتباط بهتر

این درست نیست که فرض کنیم که هر فراگیر سطح تعامل و ارتباط مشابهی در کلاس درس دارد. مهم نیست که در موسسه شما فضا چقدر دوستانه باشد٬ همیشه دانش آموزانی وجود دارند که با دیگر فراگیران ارتباط برقرار نمیکنند. نرم افزار مدیریت آموزشگاه دراینجا میتواند چاره ساز باشد و راه ارتباطی این دسته از فراگیران با دیگران باشد.

دلایل زیادی وجود دارد که یک فراگیر ممکن است احساس ترس کند تا در کلاس سئوال بپرسد. یکی از آن دلایل ممکن است این باشد که زمان کافی در کلاس درس موجود نیست یا ممکن است بترسند که همکلاسی هایشان به سئوالشان بخندند. نرم افزار مدیریت آموزشگاه یک پنل جداگانه برای بحث و گفتگو دارد که می تواند این مشکلات را حل کند و فراگیران می توانند سئوالات بسیاری را در آن بپرسند و تمام شک و تردید هایشان رفع شود.

اغلب نرم افزارهای مدیریت آموزشگاه بخشی برای فارغ التحصیلان دارند بنابراین فراگیران میتوانند با فراگیران سابق ارتباط برقرار کنند و کمک های ارزشمندی را دریافت کنند و از تجربه های آنها استفاده کنند.

 

۴-دسترسی آسان

یکی از مزایای عمده نرم افزار مدیریت آموزشگاه این است که می تواند توسط همه افراد در دسترس باشد. به غیر از دانش آموزان و اعضای هیئت مدیره این سیستم ها میتوانند توسط مدرسین و والدین هم دسترسی پذیر باشند.با کمک سیستم مدیریت آموزشگاه مدرسین٬ مدیریت کلاس های خود را بسیار بهتر انجام می دهند. آنها همچنین قادر خواهند بود که حضور فراگیران و تکلیف هایی که به آنها داده است را پیگیری کنند.در واقع آنها میتوانند هرچیزی که به دانش آموزان مربوط است را پیگیری کنند.

نرم افزار مدیریت آموزشگاه برای والدین نیز مفید است زیرا آنها میتوانند از تمام فعالیت هایی که فرزندانشان در آموزشگاه ها انجام میدهند مطلع شوند و آنها به تمام این اطلاعات در یک صفحه واحد دسترسی دارند.

 

۵- ارائه گزارشات

 ارائه گزارشات از طریق نرم افزار آموزشگاه

تدابیر هدفمند سازی و شخصی سازی به طور فزاینده ای برای دانش آموزان کارآمد بوده است. عامل مهمی که در پیشرفت دانش آموزان تاثیر گذار بوده است این است که به طور مداوم ارزیابی برای پیگیری پیشرفت دانش آموزان صورت می گیرد. گزارش دادن نمرات دانش آموزان از طریق نرم افزار مدیریت آموزشگاه به معلمان و والدین کمک میکند تا پیشرفت دانش آموزان را پیگیری کنند. گزارشات متنوعی میتواند ارائه شود مانند گزارش پیشرفت تحصیلی، گزارش سالانه عملکرد آموزشگاه و ... که می تواند به آموزشگاه این اطمینان را بدهد که در مسیر درستی حرکت میکند.

۶- مدیریت زمانبندی

همانطور که قبلا گفته شد، با کمک یک نرم افزار مدیریت آموزشگاه شما در موقعیتی بسیار کارآمدتر قرار میگیرید زیرا بخش های عملیاتی موسسه آموزشی را انجام میدهد. یکی از این بخش ها مدیریت زمانبندی آموزشگاه است. اگر از مدیر آموزشگاه بپرسید به شما اطمینان می دهد که مدیریت زمانبندی کاری است که زمان زیادی را می گیرد که به جای اینکار میتوان کارهای پرثمرتری را انجام داد. هنگامی که نرم افزار مدیریت آموزشگاه شما ویژگی مدیریت زمانبندی را داشته باشد می توانید سایر کارها را بدون هیچ مشکلی انجام دهید.

 

۷- ردیابی و پیگیری کامل دانش آموزان

یکی از مزایای عمده این سیستم ها این است که شما میتوانید همه کارهایی که دانش آموزان انجام می دهند را پیگیری کنید که به دانش آموزان کمک میکند تا پتانسل واقعی شان را درک کنند. معلمان میتوانند نظرات خودشان را در مورد فعالیت های دانش آموزان به اشتراک بگذارند. همچنین میتوانند از سرویس پیام کوتاه (sms) که توسط نرم افزار مدیریت آموزشگاه ایجاد شده، استفاده کنند. از این طریق حتی معلمان قادرند که اطلاعات و اخبار مرتبط با دانش آموزان را به اشتراک بگذارند و دانش آموزان را در راه پیشرفت هدایت کنند.زیرسیستم پیام کوتاه بهسامان 10به صورت قالب های اتوماتیک و هوشمند می تواند برای دانش آموزان شما پیام های تبریک ارسال موعد قسط و چک و حتی برای بدهکاران نیز پیامک بفرستد علاوه بر این نیز امکان ارسال پیام گروهی برای هر کلاسی را دارد .سیستم پیام کوتاه بهسامان 10قابلیت ارسال هم زمان پیامک برای هم داوطلب هم والدین فعال را دارد.

 

8-آزمون آنلاین بهسامان 10

 آزمون الکترونیکی

امتحان، یکی از بزرگترن رویدادهای هر آموزشگاهی است و برای انجام موفقیت آمیز آن، نیاز به سازماندهی و نظارت داریم در واقع برای فراهم کردن امتحان به صورت سنتی، برگه های سئوال باید به تعداد چاپ شوند ٬نیاز به مراقب دارید و احتمال اشتباه زیاد است. نرم افزار آزمون آنلاین در زمان صرفه جویی میکند و دیگر نیازی به مراقب نیست. همچنین گزارشاتی که نرم افزار مدیریت آموزشگاه ارائه میدهد به دانش آموزان کمک میکند تا خود را ارزیابی کنند.

 

۹-  شبکه کردن شعبات مختلف آموزشگاه

در واقع نرم افزار مدیریت آموزشگاه برای موسساتی که چندین شعبه و یا چندین بخش دارند مناسب است و این سیستم به آنها این امکان را میدهد که هزینه های آنها بسیار کمتر از هزینه ای شود که آنها می بایست پرداخت کنند.با کمک این نرم افزار، شما قادر به دسترسی به تمام شعبات هستید و درنتیجه شما می توانید موسسات خود را با موفقیت و بدون دردسر مدیریت کنید.

در نرم افزارهای مدیریت آموزشگاه پیشرفته شما تمام شعبات و موسسات مختلف خود را در یک پلت فرم یکپارچه میتوانید قرار دهید تا بتوانید چندین نهاد را به طور همزمان مدیریت کنید.

 

۱۰- مزایای مرتبط با عملیات صورت گرفته

هنگامی که شما نرم افزار مدیریت آموزشگاه با کیفیت بالا و به روز رسانی شده ای را داشته باشید، هزینه هایتان کمتر می شود و کارایی تان افزایش می یابد. هزینه آموزشگاه به دلیل استفاده از نرم افزار مدیریت آموزشگاه کاهش می یابد به این شکل که تعداد کارمندان به این خاطر کاهش می یابد٬ کل عملیات آموزشگاه خودکار میشود و... بنابراین شما زمان بیشتری را برای انجام کارهای مهم و اساسی آموزشگاه دارید و میتوانید بر روی آن تمرکز کنید. با کمک نرم افزار مدیریت آموزشگاه همچنین قادر به پیگیری مواردی دیگر همچون حضور معلمان وسایر کارکنان آموزشگاه نیز هستیم.نرم افزار آموزشگاه بهسامان 10طوری دقیق نوشته شده است که از نظر امنیتی در سطح بسیار بالایی قرار دارد که این را می توانید از موسسه های بزرگی که از سیستم استفاده می کنند مانند کانون کارگزاری بورس ،دانشگاه تهران فرهنگسرای بزرگ کیش متوجه بشوید سیستم به طور هوشمند به شما نشان می دهد که کاربران شما چه عملیات حذف و اضافه و یا مالی درسیستم انجام می دهند و خوب این کار شما را برای اینکه بفهمید چه کاربری اشتباه کرده است را راحت می کند.

. نرم افزار مدیریت آموزشگاه همچنین میتواند در سایر کار های مهم مانند ثبت نام آنلاین، پذیرش و دنبال کردن سایر کارهای مهم کمک کند. جدا از آن شما می توانید با توجه به نیاز هایتان نرم افزار مدیریت آموزشگاه را سفارشی ایجاد کنید.

بنابراین، شما می توانید کیفیت آموزش را با پیاده سازی نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهبود ببخشید. دانش آموزان می توانند بر اهداف آموزشی خود تمرکز کنند تا به نتایج قابل قبولی برسند و موفق شوند. ا نرم افزاربهسامان 10 را میتوان همراه با سیستم آموزش الکترونیکی lms و کلاس مجازی vc))  سیستم ادوب کانکت و بیگ بلو باتن bigbluebutton که یک نرم افزار متن باز به منظور ارائه محتوای مورد نظر به صورت مجازی و انلاین وتشکیل کلاس یا جلسات غیر حضوری می باشد

سامانه مدیریت آموزشگاه 

نرم افزار مدیریت آموزشگاه 

اپلیکیشن مدیریت آموزشگاه 

نرم افزار تحت وب آموزشگاه 

نرم افزار مدیریت آموزشگاه کنکور

نرم افزار مدیریت آموزشگاه زبان 

     نویسنده : عاطفه بیژنی



21 فروردين , 1400