منوی سایت

آزمون های آنلاین در بهسامان10

آزمون های آنلاین در بهسامان10

آزمون های آنلاین در بهسامان چگونه هست:

آزمون های آنلاین به روش های مختلف می تواند برگزارشود .در بهسامان10 چندین روش وجود دارد که شما می توانید آزمون های آنلاین را اجرا کنید.

روش اول : مشخص کردن فایل سوال با فرمت PDF در این روش شما می توانید فایل سوال را انتخاب نمایید سپس کلید آزمون را مشخص و با اتخاب شرکت کننده زمان آزمون و بقیه مشخصات آن آزمون را تعریف می کنید .آزمون همچنین می تواند توضیحات ابتدایی ،فایل پاسخنامه و نمره قبولی نیز داشته باشد.

شرکت کننده ها برای مشاهده فایل سوال چندین حق انتخاب دارند ،بعضی از مواقع بدلیل غیراستاندارد بودن فایل ها مشکل نمایش فایل سوال برای شرکت کننده در آزمون به وجود می آید.ولی ما روش های مختلفی را در نظر گرفتیم که هیچ اختلالی در این مورد به وجود نیاید و حق انتخاب برای شرکت کننده وجود دارد که به چه شکل فایل نمایش داده شود.

در طراحی سیستم مدیریت آموزشگاهی بهسامان10 سعی شده که آزمون در همه ی دستگاه ها به شکلی نمایش داده شود که مشکلی پیش نیاید .چه در موبایل،تبلت،و کامپیوتر و در همه این شرایط تست و بررسی صورت گرفته است.

روش دوم : این روش به صورت بانک سوال می باشد بدین صورت که باید بصورت تکی هرسوال و گزینه های آن مشخص باشد در این روش شما می توانید انواع سوال ها را تعریف نمایید و همچنین سوال می تواند به صورت صوت یا تصویر و فیلم باشد .این نوع سوال ها که در آزمون های استاندارد و بین المللی اجرا می شود این قابلیت را بهه شما می دهد که بصورت ماک (MOCK) این آزمون ها را برگزار نمایید.

ما در مقاله های بعدی به تفصیل روش دوم و انواع سوال ها را معرفی می کنیم.همچنین سامانه بصورت هوشمند می تواند عمل کند و در تعریف آزمون شما می توانید قسمتی از سوال ها را به صورت سفارشی شده برای هرداوطلب در نظر بگیرید.

در مقاله های آینده به امکانات هوشمند این بخش از سیستم مدیریت آموزشگاهی بهسامان10 خواهیم پرداخت .



29 دی , 1399