منوی سایت

مقایسه بهسامان10 با نسل اول بهسامان

مقایسه بهسامان10 با نسل اول بهسامان

مقایسه بهسامان10 با نسل اول بهسامان 

نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان اولین نرم افزار مدیریت آموزشگاه تحت وب کشور بود که برای اولین بار در شرکت مهندسی بهسامان سیستم البرز طراحی و تولید گردید. بعد از نزدیک به 10 سال نرم افزار بهسامان 10 تولید گردید که باید به مانند اجدادش از زمان خود جلوتر باشد.

در بهسامان 10 قابلیت های فراوانی اضافه شده است که بیش از پیش می تواند نیازهای مجموعه های آموزشی را پشتیبانی کند از این رو در این مطلب به صورت اجمالی برخی از قابلیت های جدید در بهسامان 10 نسبت به نسخه قبلی را معرفی می نماییم .

سیستم مدیریت مشتریان 

در این بخش تمام پیگیری ها و وضعیت ها  قابل رصد و گزارش گیری می باشد.آمار و نتایج بدست آمده می تواند به تصمیم گیری های بعدی شما و بهبود پاسخگویی و یکپارچه نمودن امور کمک کند. 

مدیریت کارها 

کارهای تعریف شده می تواند در بردها مختلف قرار گیرد و هر کار می تواند به چندین نفر اختصاص داده شود و مراحل اجرای کارها می تواند از طریق مختلف برای بقیه عوامل در آن پروژه اطلاع رسانی گردد.

تقویم جلسات و رخدادها 

تمام جلسات و رخدادهای شخصی و عمومی درآن قابل ثبت و پیگیری می باشد تا  همه وقت و امور به دقت برنامه ریزی شود.

تیکت

از طریق این سامانه می توانید خدمات پشتیبانی بهتری به مشتریان ارائه نمود و داوطلب هرگونه مشکلی  که دارند می توانند آن به دپارتمان مربوطه اعلام نمایند و براساس اولویت و ترتیب ارسال به آن ها پاسخ داده شود.

سامانه تعیین وقت 

یکی از کاربردی ترین ماژول های جدید بهسامان10 می باشد که با استفاده از آن می توانید تمام قرارها مصاحبه با تعیین سطح ،آزمون speaking ،مشاوره و غیره را مدیریت نمایید.

این ها بخشی از امکانات جدید بهسامان10 است برخی از قسمت های موجود در بهسامان10 ارتقاء یافت و از نظر عملکردی بهبود یافت که در مقاله های آینده به معرفی آن ها می پردازیم .

با ما در ارتباط باشید و مارا دنبال کنید تا بهترین ابزارهای مدیریتی و به روز را به شما معرفی نماییم 


9 دی , 1399