منوی سایت

راه کارهای جدید نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان

راه کارهای جدید نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان
روز به روز فضای اقتصادی کشور از گذشته رقابتی تر می شود به طوری که با افزایش کسب و کارهای مشابه مشتریان بین رقبا تقسیم می شوند حال بعضی از صاحبان مشاغل با تسهیل کردن امور و در اختیار گذاشتن امکانات بیشتر نسبت به رقبا برای مشتری موجب می شود مشتریان بیشتری را جذب نمایند حال این سوال بوجود می آید که این راه کار همیشه جوابگو برای جذب مشتری بیشتر هست یا خیر؟ جواب خیر است به این دلیل که شما باید برای امکانات خود وزن در نظر بگیرید به چه معنی ؛ به این معنی که پارامترهای انتخابی یک مشتری به عوامل گوناگونی مرتبط است برای مثال دوری یک مغازه از منزل شما چقدر ممکن است در خریدتان از مغازه تاثیر بگذارد طی یک نظر سنجی از 100 نفر در شهر تهران بیش از  90 درصد گفتند از مغازه نزدیک تر خرید می کنند.
حال این مقایسه یک مغازه با یک آموزشگاه و یا یک نمایندگی شاید کار مناسبی نباشد ولی به هر حال یکی از پارامترهای انتخابی می باشد. پس باید در جذب مشتری و ترغیب او به همه عوامل نگاه کرد.
برای اینکه یک کسب و کار بتواند پیشرفت کند و توسعه پیدا کند باید ابزارهای مناسب و دانش دقیق در آن زمینه در اختیار داشته باشید. برای مثال در کسب و کار آموزش باید یک ابزار قدرتمند برای مدیریت آن داشته باشید که نرم افزار مدیریت آموزشگاه می تواند در این زمینه به شما کمک کند. یا افرادی با روابط عمومی قوی که به عنوان نیروی انسانی کارآزموده به شما کمک کند و همین طور مدرس های باتجربه که بتوانند به راحتی امور آموزشی را برای شما اجرا کنند.
ابزار ها به شما آمار دقیق از وضعیت و چگونگی امور را اطلاع می کنند و در هر لحظه شما را از وضعیت امور آگاه می کنند و باعث چابکی سازمان شما می شوند.
مثال های گونگونی از ابزار می توان نام برد برای نمونه برای یک دوره افراد زیادی مراجعه کردن و خواهان آن دوره هستند ولی شما بدلیل گران بودن هزینه اجرای باید ثبت نام کنندگان به حد نصاب برسند تا آن دور را تشکیل بدهید و یا یک دوره ای از نظر اجرا سود مناسبی برای شما ندارد شما با داشتن اطلاعات در زمینه های مختلف می توانید بهتر در هر زمینه تصمیم گیری کنید تا اینکه تمام این اطلاعات را در ذهن خود بسپارید.
 ما در یک سلسه مقالات سعی داریم استفاده مناسب از ابزارهای مورد نیاز برای مدیریت مجموعه های آموزشی را معرفی کنیم تا مدیران با آشنا شدن با این ابزارها از رویکرد سنتی تغییر رویه داده و مانند مجموعه های آموزشی پیشرو و معتبر از آخرین تکنولوژی های آموزشی بهره مند شوند.

 

19 شهريور , 1397