منوی سایت

سئو چیست؟

سئو چیست؟
SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است که به معنای بهینه سازی سایت برای سهولت بررسی موتورهای جستجو می باشد. امروزه، میلیون ها وب سایت در حال نمایش اطلاعات به میلیارد ها درخواست اینترنتی هستند، و در هر موضوع که جستجوی خود را آغاز نمائید، هزاران گزینه و یک سوال بسیار ساده در مقابل موتور جستجو بوجود می آورد که کدام وب سایت و با کدام محتوا می تواند بهترین انتخاب باشد؟
زمانی که شما در یک موتور جستجو به دنبال یک موضوع خاص می گردید حتما متوجه این موضوع شده اید که برخی از وب سایتها دارای رتبه های بالاتری می باشند و در صفحات اولیه نمایش داده می شوند و این یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند.
 به عنوان مثال در گوگل و یاهو، اکثر مردم فقط به صفحه اول نتایج جستجو نگاه می کنند. بنابراین برای داشتن ترافیک بالا از طرف موتورهای جستجو، این مسأله الزامی است که سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو قرار گیرد.
چند نمونه از اموری که متخصصان بهسامان سیستم البرز  برای بالا بردن ترافیک سایت شما انجام می دهندعبارتند از:

تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی
مناسب ترین کلمات کلیدی که مرتبط با متن هر صفحه وب سایت شماست و از نظر کاربران مردمی مورد توجه می باشد را برای سایت برمی گزینیم.

تشخیص سایت
باید از نظر فنی (ساختار نمایش اطلاعات , سهولت دسترسی به اطلاعات سایت, پایین بودن حجم تصاویر و ...) مشکل سایت شما را پيدا می کنیم .

بهینه سازی وب سایت
با توجه به تشخیص بهینه سازی ( عنوان صفحات سایت , کد مربوط به موتورهای جستجو و ... ) سايت شما را در جستجوگرهای بزرگ کنترل می نماییم.

ورود به سیستم موتور های جستجو گر
آدرس سایت شما را برای موتورهای جستجوگر مهم ارسال می نماییم.

لینک دهنده وب سایت
سایت شمارا را به سایتها و وبلاگهای مهم داخلی و خارجی معرفی می کنیم.

بهینه سازی موتور جستجو
از کد ها و استراتژی های موجود در موتور های جستجوگر برای بهینه سازی حرفه ای سایت شما استفاده می نماییم .

نگهداری رتبه جستجو
سایت شما را بر اساس تغییر الگوریتم رتبه بندی جستجوگر های بزرگ دنیا به روز نگه می داریم .

Html Mark Up
برای اینکه موتورهای جستجو گر بصورت دقیق بیابند متن ها ، عکس ها و لینک هایی که شما استفاده کردید در رابطه با چیست ما به آن ها از این طریق با استفاده از الگوی schema.org اطلاع می دهیم.

بهینه سازی هدرها (h1,h2,…) و لینک ها
نحوه استفاده از تگ هدرها و همین طور ارتباط آن با پیوندها یی که مرتبط با موضوع سایت باشد.

آنالیز تگ های بولد(Bold) سایت
بولد کردن کلماتی در جملات براساس موضوع سایت که باید دیده شود.

و....
 
 
چرا SEO مهم است؟!
  • افزایش بینندگان و مراجعه کنندگانی که با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با زمینه کاری شما در حال جستجو در موتورهای جستجو هستند. (تبلیغات هدفمند)
  • افزایش آمار بینندگان و بالا رفتن آمار ترافیک وب سایت شما که نتیجه آن افزایش آگاهی و اطلاع از محصولات خدمات شماست و مستقیما' به فروش بیشتر می انجامد.
  • کسب اعتبار و محبوبیت بیشتر برای شرکت شما
  • برتری جایگاه شما نسبت به رقبای تجاری خود
  • تبلیغات همیشگی، هدفمند، پایدار و بسیار کم هزینه در مقایسه با روشهای دیگر تبلیغاتی برای محصولات و خدمات خود در سطح ملی و جهانی
چه کسانی به SEO احتیاج دارند؟
هر وب سایتی که به سوی تجارت و بازرگانی حرکت می کند، باید صفحات وب خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کند. هدف نهایی یک وب سایت جلب کاربران اینترنتی می باشد، و مطالعات نشان داده است که پهنه عظیمی از کابران اینترنتی وب سایت ها را در موتورهای جستجوی پیدا کرده اند. اگر شرکت شما نظر به ساخت یک وب سایت جدید و یا به روز کردن وب سایت قدیمی خود را دارد باید توجه داشته باشید که برای پیشرفت باید SEO را در الویت قرار دهید. به خاطر داشته باشید که SEO شما را به مسابقه بزرگ می برد و شما را در بازار معرفی میکند.


برای مشاهده تعرفه سئو و نحوه همکاری برای بهینه سازی سایت به صفحه ی بهینه سازی وب سایت | سئو  رجوع نمایید.


 



15 خرداد , 1393